دنیزلی شاید به بشیکتاش هم نرود ؛ او 8 شرط برای باشگاه بشیکتاش گذاشته که شاید برآورده کردنی نباشد

گل: مصطفی دنیزلی دیروز با فیکرت اورمان، رییس باشگاه بشیکتاش جلسه داشت. مذاکرات انجام شد و شنبه تصمیم نهایی گرفته می شود.
به نقل از روزنامه مشهور حریت چاپ  استانبول بشیکتاش حاضر است تمام دغدغه های دنیزلی را برطرف کند. البته دغدغه اصلی او پول نیست، بلکه اعتماد و حفظ حریم شخصی اصلی ترین چیزهایی است که دنیزلی می خواهد.
دنیزلی خواستار آن شده که از نفرات تیم بشیکتاش کاسته شود و بعضی بازیکنان از این تیم بروند تا بشیکتاش در هزینه هایش صرفه جویی کند. او همچنین محیط کار راحتی می خواهد و خواستار آن است که برنامه های تمامی افراد باشگاه را مشخص کند تا این باشگاه را پس از چند سال به موفقیت برساند. آنها در سال های اخیر تنها قهرمان جام حذفی شده اند.
دنیزلی البته عاشق کار کردن با ستاره هاست. به همین دلیل او بازیکنانی مانند ریکاردو کوارشما را نگاه خواهد داشت. با این حال تایل دنیزلی به کاهش دستمزد بازیکنان در تضاد با این نکته خواهد بود.
هیئت مدیره باشگاه هم به دنبال آن است که بشیکتاش تیمی منسجم و متحد و با اعتماد به نفس بالا باشد. آنها قصد دارند دنیزلی را جذب کنند اما ماجرای دنیزلی و پرسپولیس هم باید حل شود.ماجرایی که به احتمال بسیار زیاد با جدایی اقا مصطفی تمام می شود. البته او شاید کار بشیکتاش را هم قبول نکند.
دنیزلی بعد از یک فصل سرسام اور با پرسپولیس بیش از هر چیز نیاز به استراحت و تجدید قوا دارد و در شش و یش تصمیم گیری است.  در گزارش حریت به نقل از فکرت اورمان  تاکید شده آقا مصطفی به حضور دویاره در پرسپو لیس علاقه ندارد.
  این متن ترکی مربوط به همین نکته مهم است:

BEŞİKTAŞ Başkanı Fikret Orman, eski yönetici ve başkan adayı Erol Kaynar’ın Fulya’daki ofisinde bir araya geldiği Mustafa Denizli ile yaptığı görüşmenin ardından “Mustafa Hocamızı takımımızın başında görmek isteriz. Fakat İran takımı, Denizli Hoca’dan ayrılmak istemiyor. Ayrıca tazminat durumu var. Görüşmelerimiz sürüyor. Birkaç gün içinde olay netleşecek” dedi.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com

مطالب داغ ورزشی:
با خواندن قیمت بازیکنان فوتبال ناامید می‌شوم/ با این شرایط کشتی را ادامه نمی‌دهم
هنرنمایی شوچنکو و ایبراهیموویچ / فیلم
توقف ایران مقابل قطر در روزی که تیم ملی قدر یار دوازدهمش را ندانست /تصاویر
چاقوکشی‌ در تمرین‌ استقلال+عکس