دارنده سه مدال طلای المپیک 2012 لندن بار دیگر از سرمربی منچستریونایتد خواست به وی اجازه دهد تا به این تیم لیگ برتری کمک کند همان گونه که پیش‌تر به "کریستیانو رونالدو" برای گل زدن آموزش داده است.

مهر: "یوسین بولت" که پیش‌تر در مواد 100 و 200 متر رقابت‌های دوومیدانی المپیک لندن به مدال طلا دست پیدا کرده، شنبه شب در ماده 4 در 400 متر این مسابقات سومین مدال طلا را بر گردن آویخت.

دونده جاماییکایی پیش از این برای حضور در تیم فوتبال منچستریونایتد ابراز علاقه کرده بود و دوباره از علاقمندی خود برای حضور در تیم شیاطین سرخ سخن گفته و از سرمربی این تیم خواسته به وی اجازه دهد تا به آنها کمک کند منچسترسیتی را در رقابت‌های لیگ برتر این فصل متوقف کنند.

بولت به "سان" گفت: هنوز نمی‌دانم آیا فرگوسن به من اجازه می‌دهد با منچستریونایتد تمرین کنم یا نه. البته اگر این اتفاق هم نیفتد دوست دارم بیایم و به مربی برای تمرین دادن به بازیکنان خط حمله کمک کنم؛ همان کاری که با رونالدو انجام دادم. هر کاری حاضرم انجام دهم تا مطمئن شوم عنوان قهرمانی دوباره به منچسترسیتی نرسد.

وی افزود: بازیکنانی مثل "لوئیز نانی" و "اشلی یانگ" خیلی سریع و با تکنیک هستند اما آنها هم مثل رونالدو عادت دارند خیلی زور بزنند تا توپ را به حرکت دربیاورند. از زمانی که من در سال 2009 به رونالدو یاد دادم چطور حرکت کند، او در هر فصل 40 گل می‌زند. فکر نمی‌کنم او بدون آموزش‌های من می‌توانست به این موفقیت‌ها دست پیدا کند.

بولت در پایان گفت: یونایتد بازیکنان سریعی دارد که اگر فن سرعت خود را کامل کنند بازی کردن مقابل آنها غیرممکن خواهد بود. هر زمان که فرگوسن از من بخواهد خوشحال خواهم شد که بیایم و آموزش‌هایی که به رونالدو دادم را به بازیکنان منچستریونایتد بدهم. منچستریونایتد تیم من است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
mehrnews.com

مطالب داغ ورزشی:
حرکت جالب راجر فدرر/فیلم
دومین تمرین ملی پوشان در بوداپست مجارستان/گزارش تصویری
جدایی مهاجم پرسپولیس در نیم فصل
حرکات فوق العاده زیبا باتوپ/فیلم