وقتی در فدراسیون ها نظارتی وجود نداشته باشد، نتیجه این می شود که سرمربی تیم ملی به دلالی برای بازیکنان می پردازد.

مشرق: فدراسیون های ورزشی همواره از عدم نظارتی جامع و موثر رنج برده اند. این در برخی فدراسیون ها که رئیس و سایر مدیرانش نیز به دلایلی مایل به این اتفاق نیستند، بیشتر جلب توجه می کند و می توان نتایج مخرب و منفی اش را دید.
این ماجرا را می توان در یکی از فدراسیون های مشهور دید. سرمربی یکی از تیم های ملی رده پایه که حضورش با اما و اگرهایی همراه بوده و همواره انتقاداتی به وی صورت می گرفته، اکنون در حد مدیر برنامه بازیکنان این تیم درآمده است. این تا به آنجاست که این شخص عملا پول هنگفتی را در فصل نقل و انتقالات به جیب زد.
در یکی نمونه، وی زمینه ساز انتقال چند بازیکن به یک تیم مطرح می شود. این مربی که سابقه چندان قابل دفاعی نیز ندارد، عنوان می کند که این فعالیت در قالب توصیه بوده و نقش خاصی نداشته؛ اما بررسی ها گویای حقیقت دیگری است.
این شخص بابت هماهنگی برای جذب بازیکنان این رده ملی، مبالغی را دریافت می کند. وی برای این نمونه، 30 میلیون تومان از هر یک دریافت کرده تا زمینه ساز جذب آنها شود. در مورد سایر بازیکنان نیز چنین نقشی را ایفا می کند و عملا به شبکه دلالی در این رده های سنی تبدیل شده که می توان در آینده ثمرات مخرب آن را دید.
این اتفاقات در حالی روی می دهد که از برخی روابط خاص درباره این مربی با برخی مقامات این فدراسیون خاص گفته می شود.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
mashreghnews.ir

مطالب داغ ورزشی:
رسول خادم: ترسیدم ریسک کنم/ هنوز هم نمی توانم بگویم که داور مسعود اسماعیل پور ناداوری کرد
تایمازوف تمام شدنی نیست/سومین طلای المپیک بر سینه کشتی گیر ازبک
عابدزاده به تیم ملی آمریکا دعوت شد!
پرسپولیسی ها یک بازیکن جدید به خدمت گرفتند