هافبک تیم استقلال با شرایط خاصی در این تیم روبرو شده زیرا برخی در باشگاه موافقت جدایی اش از تیم هستند اما در ظاهر به این موضوع اشاره نمی کنند و قرار است در جلسه ای این شرایط مورد بررسی قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران: جواد نکونام در حال حاضر در اردوی مجارستان اعضای تیم ملی را همراهی می کند تا برای بازی ایران با لبنان آماده شود این در حالیست که صحبت از جدایی وی از استقلال همچنان مطرح است و جدی تر نیز شده است.
 

در حالیکه امیر قلعه نویی خواستار جدایی این بازیکن از تیم نیست و اصرار فراوان دارد که تا پایان فصل و زمان اتمام قرارداد صحبتی از جدایی وی عنوان و مطرح نشود علی فتح الله زاده مدیر عامل تیم استقلال در این خصوص با وی مخالف است زیرا به درآمدزایی توسط این بازیکن می اندیشد و معتقد است که این موضوع می تواند به وی و استقلال یاری برساند و تیم را از لحاظ مالی به شرایط کاملاً ایده آل برساند.
 

فتح الله زاده از نکونام درخواست کرده که پس از اتمام اردوی تیم ملی با وی دیدار کرده و شرایط خود را مشخص کند.
 

قرار است در این جلسه علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی رو در روی نکونام قرار بگیرند و تکلیف نهایی وی را مشخص کنند.
 

در این میان امیر قلعه نویی اعلام کرده است در این جلسه برای آخرین مرتبه در خصوص وضعیت نکونام با مدیریت گفتگو می کند و پس از آن قصد دارد با آرامش کامل تیمش را همراهی کند. وی معتقد است که اگر قرار به جدایی نکونام از استقلال باشد این اتفاق پس از بازی تیم ملی نهایی شود.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:yjc.ir


مطالب داغ ورزشی:
واکنش ساعی به شکست کرمی
شکست تنها بانوی تکواندوکار ایران در المپیک/تصاویر
نقره ی باقری معتمد کم از طلا نبود/تصاویر
کرمی: واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد/شکستم ربطی به غیبت مهمان‌دوست نداشت