دارنده مدال نقره المپیک می گوید از رویانیان به خاطر توجه ویژه به ورزش دو و میدانی تشکر می کند.

خبرآنلاین:نایب قهرمان الپیک لندن دقایقی پس از امضای قراردادش با پرسپولیس گفت:« خوشحالی من از این است که به عضویت باشگاهی در آمده ام که 30 میلیون هوادار دارد.»
او این را گفت و ادامه داد:«باید یک تشکر ویژه از آقای رویانیان داشته باشم.بالاخره یک نفر پیدا شد به رشته دو و میدانی که مادر ورزش‌هاست اینگونه بها دهد. به هر حال ما اولین مدال را در تاریخ حضورمان در المپیک در رشته دو و میدانی، به دست آورده‌ایم.»
او ادامه داد:«وی افزود: من تا چند روز دیگر عازم سوئیس هستم تا در رقابت‌های لیگ جهانی شرکت کنم. به دلیل تحریم‌ها اسپانسر خود را از دست داده بودم و البته طبیعی بود که پس از مدال آوری در المپیک بتوانم اسپانسر دیگری پیدا کنم، اما من باید سه‌شنبه عازم مسابقات شوم و حالا پس از عضویت در باشگاه پرسپولیس با آسودگی خاطر در این رقابت‌ها شرکت می‌کنم.تا پایان خرداد سال بعد با پرسپولیس قرارداد دارم. امیدوارم از این به بعد در لیگ دو و میدانی هم بتوانیم شاهد حضور هواداران پرسپولیس باشیم و من مطمئنم که طرفداران میلیونی باشگاه ما را تنها نخواهند گذاشت.»
دارنده مدال نقره المپیک لندن در پاسخ به این سوال که برای دیدن بازی‌های پرسپولیس به ورزشگاه می‌رود یا خیر گفت:« قطعا در اولین فرصتی که بتوانم برای تماشای دیدارهای پرسپولیس به ورزشگاه خواهم رفت. نه اینکه الان که با پرسپولیس قرارداد بسته‌ام بگویم، اما من از بچگی این تیم را دوست داشتم و می‌توانید از مصاحبه‌های قبلی من هم این را متوجه شوید. با این حال تا پیش از این زیاد نمی‌توانستم بازی‌ها و نتایج پرسپولیس را دنبال کنم چرا که فرصتی نداشتم اما از این به بعد این کار را خواهم کرد. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس هم مانند مهدوی‌کیا و کریمی که فوتبال ایران را در اروپا مطرح کردند به دیدن بازی‌های من بیایند، خیلی خوشحال خواهم شد.»
احسان حدادی در ادامه به علاقه خود برای دروازه‌بانی اشاره کرد و گفت: « پیش از این هم گفته بودم که به دروازه‌بانی علاقه دارم اما از صحبت‌های من تعبیر دیگری شد. من امروز هم به آقای رویانیان گفتم که اگر امکانش وجود داشته باشد دوست دارم به تمرین پرسپولیس بیایم و چند جلسه‌ای در کنار سایر گلرهای تیم تمرین دروازه‌بانی انجام دهم چرا که هم تنوع است و هم می توانم چیزهای جدید زیادی یاد بگیرم.»





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir


مطالب داغ ورزشی:
فتح الله زاده:دسته چک برادرم را هم قرض گرفته ام تا نکونام را استقلالی کنم
تکنیک ناب علی کریمی در بازیهای ملی/فیلم
رویانیان: مگر من مرده باشم که مربی ایرانی به پرسپولیس بیاید / به اخم کروش جام حذفی را تعطیل می کنند اما در ماه خدا قرار است لیگ برگزار شود
زايد اگر شرايطمان را قبول کند، ذوب‌آهنی می شود