سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «من با گذشته زندگی نمی‌کنم و می‌خواهم شرایط پرسپولیس را تغییر دهم.»

جام نیوز:مانوئل ژوزه در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل داماش در جمع خبرنگاران اظهارداشت: «بعد از اینکه به‌ خاطر تیم ملی بازی‌های لیگ ایران متوقف شد فردا دوباره این مسابقات را دنبال خواهیم کرد. ملی پوشان ما تنها 2 روز است که به ما اضافه شده‌اند و هماهنگی آن ها با تیم امکان پذیر نیست. چون تعداد روزها کم است اما باید همین طور پیش برویم و نمی‌شود کاری کرد.»

وی افزود: «هدف ما این است که بهتر از گذشته باشیم. فردا باید در زمین چمن مصنوعی به میدان برویم و قطعا شرایط این بازی با چمن طبیعی فرق دارد. ما باید بهتر از قبل به میدان برویم.»

 

مانوئل ادامه داد: «در چند بازی گذشته چند امتیاز حساس را از دست دادیم و مقصر خودمان بودیم. قصد داریم تا شروعی دوباره داشته باشیم و با برد مقابل داماش می‌توانیم در بازی‌های آینده با خیال راحت به میدان برویم. ما باید بدانیم یک تیم اگر می‌خواهد برنده باشد باید از دقیقه اول تا آخر جنگنده به میدان برود. من از بازیکنان نمی‌خواهم کارهای بزرگ کنند؛ فقط دوست دارم با روحیه جنگندگی در حد خودشان باشند. روحیه رقابت باید در تیم من بالا برود.»

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: «هدف من در بازی برابر داماش برد برای شروعی دوباره است و امیدوارم بتوانم به خواسته خود که شاید سخت هم باشد برسم.»

ژوزه در پاسخ به این سوال که آیا بازی در چمن مصنوعی برای شما فرقی با چمن طبیعی ندارد، گفت: «بالاخره تیم حریف داخل خانه در همین چمن به میدان رفته و به این زمین عادت دارد. شاید دچار مشکل شویم چون ما عادت به بازی در این زمین نداریم. توپ تندتر حرکت می‌کند، تکل زدن چندان امکان پذیر نیست و خیلی از موارد دیگر. ما نمی‌توانیم درباره این موضوع بهانه بیاوریم و باید با شرایط کنار بیاییم.»

 

وی درباره ساختار دفاعی پرسپولیس نیز گفت: «ما بازیکنان خیلی خوبی داریم اما بعضی‌ها در حد خودشان نیستند و با عجله بازی می‌کنند. نیاز به وقت داریم تا با آن ها کار کنیم. ما روحیه بالا و جنگندگی بیشتری می‌خواهیم. متاسفانه در چند بازی گذشته روی اشتباهات خودمان گل خوردیم. در سه بازی گذشته شانس گل داشتیم اما نزدیم. ما باید در دفاع و حمله یک تیم باشیم.»

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا اسم برخی بازیکنان بزرگ از ترکیب این تیم برای این بازی کنار گذاشته شده است، گفت: «تصمیمات من تاکتیکی است. ما 30 بازیکن داریم که در هر بازی تعدادی از آن ها اضافه هستند. مشکل بازیکن نداریم. مجبور هستم برای هر بازی فقط 18 بازیکن را انتخاب کنم. شاید بازی بعدی لیست من تغییر کند. همه در تیم من شانس بازی دارند.»

 

وی در پاسخ به اینکه چرا با کی‌روش درباره برنامه‌های تیم ملی حرف نمی‌زنید نیز گفت: «نمی‌خواهم راجع به این مسئله صحبت کنم. من در مورد تیم ملی و برنامه هایش سکوت کردم اما 8 بازیکن من برای بازی با داماش آماده نیستند.»

ژوزه افزود: «من کاری به سن بالای بازیکنان ندارم. گاهی اوقات یک بازیکن در سن 24 سالگی جزء بهترین‌هاست و یک بازیکن دیگر در سن 32 سالگی. این طرز بازی کردن است که یک بازیکن را ثابت می‌کند.»

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: «با بازیکنانی مثل نوری و بنگر هیچ مشکلی ندارم اما به خاطر مسائل تاکتیکی و تکنیکی بازیکنانم را انتخاب می‌کنم و لیستم را برای بازی‌ها می‌دهم. هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد. من به همه بازیکنان احترام می‌گذارم.»

ژوزه دراین رابطه که آیا فکر می‌کنید تا انتهای فصل در پرسپولیس بمانید یا خیر نیز گفت: «من تا آخر فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و می‌خواهم شرایط را عوض کنم. من با گذشته زندگی نمی‌کنم و همیشه سعی می‌کنم در دوران حال باشم. نتایج گذشته برای من و باشگاه خوب نیست اما می‌تواند تغییر کند.»

 

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره دربی 75 نیز گفت: «همه چیز به نوبت. عجله نکنید! بعد از برد در بازی فردا به بازی مخصوص دربی توجه می‌کنیم. تجربه‌های زیادی در دربی دارم و می‌دانم بازی با استقلال یک دربی بزرگ است. می‌دانم در چند وقت اخیر خوب نبودیم و با برد در بازی فردا شاید خیلی از چیزها عوض شود. بازیکنان من فقط باید عصبی نباشند و با آرامش به برد مقابل داماش فکر کنند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب داغ ورزشی:
المپیک لختی‌ها در لندن برگزار می شود
تمرین پرسپولیسی ها با حضور سردار و درخشان/ تصاویر
بازگشت دروازه بان سائوپائولو با گلی از پشت محوطه جریمه/فیلم
آماده‌سازی سالن کشتی بازی‌های المپیک لندن/ گزارش تصویری