پرسپولیس باز هم باخت ، این بار در شهر رشت و مقابل تیم داماش. می‌توان این باخت را هم مثل باخت‌های قبلی به آماده نبودن و هماهنگ نبودن و هزار و یک چیز دیگر نسبت داد ، اما اگر منصفانه نگاه کنیم پرسپولیس در این بازی از تفکرات سرمربی خود ضربه خورد.

خبرآنلاین: پرسپولیس باز هم باخت ، این بار در شهر رشت و مقابل تیم داماش. می‌توان این باخت را هم مثل باخت‌های قبلی به آماده نبودن و هماهنگ نبودن و هزار و یک چیز دیگر نسبت داد ، اما اگر منصفانه نگاه کنیم پرسپولیس در این بازی از تفکرات سرمربی خود ضربه خورد.
با امروز و فردا کردن دنیزلی مدیرعامل این تیم مجبور شد جمعی از بهترین ها را دور هم جمع کند و یارگیری خوب و منطقی داشته باشد اما فقدان یک هافبک دفاعی خوب و مطمئن در پرسپولیس کاملا مشهود است. این پست یکی از حیاتی ترین و مهم ترین پستهای فوتبال است . در این 5 بازی خیلی ها امتحان شدند اول از همه سوسا امتحان شد اما مصدومیت بد موقع این بازیکن سرمربی این تیم را مجبور کرد سامان آقازمانی را امتحان کند اما او تا به حال جواب نداده است. مهرداد پولادی در این پست جواب می دهد اما با آمدن پولادی به هافبک دفاعی تعادل به هم می‌ریزد و جانشین مطمئنی برای او در سمت چپ خط دفاعی نیست . امیر حسین فشنگچی یک هافبک چپ خوب و ایده آل است نه یک دفاع چپ مطمئن و همانگونه که در بازی پرسپولیس و داماش دیدیم پرسپولیس از همین ناحیه گل خورد. پرسپولیس باید هرچه زودتر فکری به حال هافبک دفاعی خود کند و پولادی را به جای اول خود بازگرداند .
برای ما جای سوال داشت که چرا در روزی که پرسپولیس نیاز به یک یا دو هافبک خلاق در وسط زمین داشت ژوزه مانوئل محمد نوری را از لیست 18 نفره خط می‌زند و علی کریمی را دیر به بازی می آورد؟
چرا همزمان 3 بازیکنی مثل غلام رضا رضایی ، هادی نوروزی و سیف اللهی که هر سه تقریبا در یک پست بازی می‌کنند در زمین دیده می شوند ؟
چرا در نیمه دوم باید شاهد حضور 3 بازیکن هم پست و با خصوصیات مشابه مثل محمد قاضی ، ایمون زاید و کریم انصاری فرد در زمین باشیم ؟ اینها چطور برای خود موقعیت ایجاد کنند ؟
چطور در حالی که آن سه بازیکن سر زن در زمین هستند و دفاع چپ داماش اخراج شده است ، بازیکنی مثل مهدوی کیا یا معدنچی در زمین نباشند تا با سانترهایشان پرسپولیس را به گل برسانند ؟ پس وظیفه سرمربی چیست ؟
آقای ژوزه مانوئل فرصت شما کم کم رو به پایان است و یک نمره منفی در کارنامه شما ثبت شد . درست است که شما کمترین نقش را در فصل نقل و انتقالات داشتید و این پرسپولیس را خودتان نبستید اما می توان با همین داشته ها و بازیکنان که از بهترین های تیم خود بودند بهترین نتیجه ها را گرفت .
هواداران پرسپولیس منتظر یک معجزه از مانوئل هستند و کمک ایرانی هم می‌تواند نقش بسزایی در این کادر فنی داشته باشد و پرسپولیس را هماهنگ تر کند . تا دربی نیز زمانی نمانده ، استقلال هم حال و روز چندان خوبی ندارد بازی‌ها و نتایج این تیم هم چنگی به دل نمی‌زند . امیدواریم مثل دوره های قبل که بازیهای دربی متفاوت از دیگر بازی ها بود این بار هم یک دربی جذاب و زیبا تماشا کنیم .




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir


مطالب داغ ورزشی:
طعنه سنگین مهاجم گهر به پرسپولیسی ها!!
تونی اولیویرا : علیفر درست گفته ما فعلا جزء مدعیان نیستیم ! .
جدیدترین مهمانان لیگ برتر هیجان را به آزادی آوردند/تصاویر
شکست نماینده ایران در رقابت های بوکس المپیک/ تصاویر