این بار کسی قصد جدایی دارد که مغز متفکر کی روش به حساب می آید و سرمربی تیم ملی بیش از حد به او اعتقاد دارد.

گل: چند ماه قبل بود که میک مک درموت بدون هیچ مشکلی فوتبال ایران را ترک و دیگر حاضر نشد به کار در فوتبال ایران ادامه دهد . فدراسیون فوتبال در مقابل این اقدام هیچ واکنشی نتوانست نشان دهد و حالا میک بدنساز النصر امارات است و کار را در آنجا ادامه می دهند .
برخی از نزدیکان به مربیان تیم ملی عنوان می کنند که این اقدام میک باعث سردی روابط کی روش و مک درموت شده است و در سالهای آینده دیگر میک در تیم کی روش جایی ندارد . اما این پایان کار نیست زیرا حالا کی روش باید در انتظار واکنش جدیدی در تیم خود باشد و این بار کسی قصد جدایی دارد که مغز متفکر کی روش به حساب می آید و سرمربی تیم ملی بیش از حد به او اعتقاد دارد . مردی که ساکت در گوشه تمرینات تیم ملی می ایستد در واقع استراتژیست تیم کی روش است و در جلسات کسی روی حرف او حرفی نمی زند .
حالا یک پیشنهاد خارجی باعث وسوسه سیموئز شده است . تیمی در عربستان تمایل همکاری با این مربی پرتغالی را دارد و پیشنهاد سرمربیگری در لیگ عربستان به سیموئز ارائه شده است که به شدت سیموئز را برای جدایی از تیم کی روش وسوسه کرده است . اگر تا به حال سیموئز به این پیشنهاد پاسخ نداده است فقط به خاطر علاقه شخصی اش به کی روش است وگرنه او هم مثل میک تصمیم بر رفتن را می گرفت و با یک ایمیل خداحافظی می کرد .
 سیموئز حالا باید بین کار کنار کی روش و دوباره سرمربی شدن یکی را انتخاب کند و وقت زیادی هم برای این تصمیم سرنوشت ساز ندارد . در صورت رفتن سیموئز و اطلاعات کاملی که او از فوتبال ایران بدست آورده است کار برای کی روش سخت می شود زیرا جای سیموئز را به سختی می شود پر کرد.
اما اگر سیموئز هم از تیم ملی جدا شود تا آینده اش را در فوتبال عربستان دنبال کند باید منتظر شوک آخر که بزرگ ترین آن ها هم خواهد بود باشیم که آن هم رفتن احتمالی  کی روش است که بحث آن همیشه مطرح است . کی روش  هم اکنون پیشنهاد خوبی از تیمی که شانس رفتن به جام جهانی را هست را در جیب دارد و این برگ آخر را زمانی کی روش رو خواهد کرد که دیگر نخواهد در ایران بماند .
 حالا سوژه اصلی آنتنیو سیموئز است که تلاش برای منصرف کردن او از رفتن آغاز شده است . اما اگر سیموئز قصد رفتن داشته باشد فدراسیون نمی تواند جلو او را بگیرد و تنها این کی روش است که او را ماندگار خواهد کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
goal.com

مطالب داغ ورزشی:
بدترین پنالتی سال ۲۰۱۲؟ / فیلم
گفته‌های شنيدنی المپيك لندن/ عصر بخير آقای باند!
کریم در تمرین سایپا و پرسپولیس / باقری: لیست افرادی که کمک کرده‌اند را می‌دهم+تصاویر
فتح الله زاده: باشگاه استقلال یک روستای تخریب شده در زلزله را بازسازی می کند/ استقلالی ها کنار آقا کریم هستند
به دلیل حل نشدن مشکل با سازمان لیگ/علیرضا نیکبخت از فهرست بازیکنان گهر کنار گذاشته شد