سرمربی آبی پوشان پایتخت معتقد است وقتی یک طرف دربی یک مربی خارجی روی نیمکت یکی از دو تیم بنشیند معمولاً خبری از بازی چرک یا احتیاط‌ آمیز نیست و راه برای زیبا بازی کردن بازتر است.

گل:
امیر قلعه‌نویی، مردی که هنوز طعم شکست در دربی را نچشیده است بعد از سه فصل دوباره این بازی بزرگ را تجربه خواهد کرد. او صبح امروز مثل همیشه به مجموعه ورزشی انقلاب رفت تا یکی، دو ساعت تمرینات بدنسازی را انجام دهد. وقتی با قلعه‌نویی حرف می‌زدیم به خوبی مشخص بود که او برای این بازی استرس ندارد و شاید این به خاطر نتایجی است که او در گذشته در دربی گرفته است. دقایقی کوتاه با سرمربی استقلال صحبت کردیم و او به سئوالات  پاسخ داد.

 

* نظر شما در مورد بازی روز جمعه چیست؟

- من معتقدم بازی زیبایی خواهد شد. من چند بازی پرسپولیس را دیده‌ام و معتقدم آن ها تلاش می‌کنند تا فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند. وقتی یک طرف دربی یک مربی خارجی روی نیمکت یکی از دو تیم بنشیند معمولاً خبری از بازی چرک یا احتیاط‌آمیز نیست و راه برای زیبا بازی کردن بازتر است.

 

* استراتژی شما در این بازی چیست؟

- این موضوع در زمین مسابقه مشخص می‌شود ولی ما یک بازی تهاجمی را انجام خواهیم داد و به فکر دفاع نیستیم.

 

* فکر نمی‌کنید پرسپولیس در این بازی با توجه به شرایطی که دارد رو به دفاع بیاورد؟

- همانطور که گفتم من بازی پرسپولیس را دیده‌ام و آن ها احتیاط‌آمیز بازی نمی‌کنند. فکر می‌کنم پرسپولیس هم رو به جلو بازی کند.

 

* در حال‌ حاضر مشکل خاصی ندارید؟

- مشکل ما مصدومیت بازیکنان و برطرف نشدن مشکلات مالی است. ما خسرو حیدری و میلاد میداودی را تا سه بازی دیگر در اختیار نداریم و مجتبی جباری هم شش هفته دیگر آماده بازی می‌شود. البته نگرانی ما به مشکلات مالی هم مربوط می‌شود و هیچ تغییری رخ نداده است. ما هنوز هیچ پولی نگرفته‌ایم.

 

* نتیجه را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

- نتیجه دست آن بالایی است ولی ما تلاش می‌کنیم تا برنده شویم و هواداران را خوشحال کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com


مطالب داغ ورزشی:
واکنش قلعه نویی به لیست جدید تیم ملی
عبدولی: بنا نبود داور را تکه تکه می کردم ؛ شاید برای همیشه خداحافظی کنم
عکس جعلی از فردوسی پور در کنار لیلا حاتمی در المپیک لندن
دستور ویژه احمدی‌نژاد: از عبدولی مانند طلایی‌های المپیک تقدیر شود