سرمربی استقلال می‌گوید تیمش به سمت قهرمانی حرکت می‌کند.

خبرآنلاین: امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال پس از تساوی در دربی 75 در مورد نتیجه این مسابقه گفت: «ما هم از مساوی ناراحتیم. ولی دیدید كه من همه تعویض‌هایم رو به جلو بود. شروع بازی خوب بودیم یك ربع. بعد پرسپولیس بازی را گرفت. من هرچه توانستم با تعویض‌های روبه جلو بازی را شكل دادم. توی زمین هر دو تیم خوب بودند ولی طرفداران شروع كردند به فحاشی كردن به یكدیگر.»
قلعه‌نویی ادامه داد: «نكته‌ای كه می‌توانم بگویم این است كه من به قهرمانی خیلی امیدوار شدم. داریم می‌رویم به سمت قهرمانی. البته ضعف‌هایی داریم. تا می‌آییم هماهنگ شویم لیگ تعطیل می‌شود. ما هم خیلی از بچه‌هایمان ممنوع‌الخروج هستند و از طرفی پول نداریم و نمی‌توانیم برویم برای اردوی خارج از كشور. باید همین جا بمانیم. البته فتح‌الله‌زاده دارد تلاش می‌كند پول بیاورد. متاسفانه قول‌هایی كه در مورد اسپانسر داده بودند انجام نشده. شاید اگر در جریان نبودم، می‌گفتم فتح‌الله‌زاده كم كاری كرده. اما الان می‌دانم فتح‌الله‌زاده مقصر نیست. استقلال وقتی قهرمان آسیا شد كل هزینه‌اش 5 میلیون بود اما الان با 20 میلیارد هم نمی‌شود قهرمان آسیا شد. با این حال ما افتاده‌ایم در یك مسیر خوب و به این تیم امیدوارم.»
خبرنگاران از قلعه‌نویی در مورد استفاده از هاشم بیك‌زاده پرسیدند كه او گفت: «شما به من می‌گویید سنتی. ولی وقتی از علم استفاده می‌كنم قبول نمی‌كنید. ما الان از نرم افزاری استفاده می‌كنیم كه 90 تا شاخص دارد برای نمره دادن به بازیكن‌ها. بیك‌زاده نمراتش خیلی خوب بوده. این بازی را هم اگر 48 ساعت صبر كنید مشخص می‌شود كه چه نمره‌ای می‌گیرد.»
او در پاسخ به این سوال كه چرا تركیب تیمش را مدام عوض می‌كرد هم گفت: «در این بازی باید تعویض ها را نگه داشت. برای همین بود كه من حنیف را بردم جلو. البته قبول دارم تیم یك سری ایرادهایی دارد و خوب نیست كه آدم این كارها را بكند.»
سپس خبرنگاران به مكان یازدهم استقلال در جدول رده‌بندی اشاره كردند كه قلعه‌نویی گفت: «28 هفته فرصت مانده. الان اختلاف صدر جدول با یازدهم كلا 5 امتیاز است. جبرانش می‌كنیم. من این همه گفتم داریم می‌رویم به سمت قهرمانی بعد شما دوباره می‌گویید ما یازدهم هستیم؟»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir


مطالب داغ ورزشی:
مهاجم استقلال دربی را از دست داد
دفاع تمام قد کادر فنی تکواندو از عملکردشان در المپیک
اگر پنالتی را گل می‌کردم استقلال طلبم را نمی‌داد!
جمع آوری کمک در بازار تبریز به وسیله کریم باقری/تصاویر