الان گوجه و دیگر مواد خوراکی آنقدر گران شده که باید آن را روی چشم گذاشت نه اینکه آنها را داخل زمین پرت کرد.فکر کنم آنهایی این کار را می کردند وضع مالی شان خیلی به راه است.
 
گل: مهرداد میناوند  مدافع چپ سابق پرسپولیس  درباره داربی حرفهای جالبی دارد.
صحبت ما با او خیلی زود گل می اندازد و مهرداد می گوید :پرسپولیس به نسبت بهتر بود اما من 5-4 تماس از کارخانجات قرص خواب فروشی داشتم و آنها از اینکه بازارشان کساد شده نگرانند. همین طور داروخانه ها... همه مردم پای تلویزیون خوابیدند.فقط یکی دو حرکت از مهرداد پولادی و علی کریمی دیدیم وگرنه بازی چیز خاصی نداشت.البته شاید چون بازی در هفته ششم لیگ برگزار می شد تیم ها همچنان در حال ارزیابی بودند اما انتظار من به شخصه از این دو تیم خیلی بیشتر بود.
وی ادامه می دهد:واقعا با این بازی خواب آور کارخانه ها ورشکست شدند و حدود 60 هزار نفر داخل استادیوم هم خواب بودند.یکسری از مردم هم چون خواب بودند داخل استادیوم ماندند و بیرون نرفتند!
میناوند با اشاره به نیمکت نشینی شهاب گردان می گوید:نیلسون گلر بدی نیست اما ما داریم مهره ملی مان را می سوزانیم.البته شاید در فوتبال حرفه ای این حرف ها درست نباشد اما باید کاری کنیم تا گردان به سرنوشت میثاق دچار نشود. مدافع چپ سابق پرسپولیس می گوید:از آنجایی که سید جلال و بنگر میل به نفوذ دارند باید یک مدافع چپ در ترکیب باشد مثل نورمحمدی که آن منطقه را پوشش بدهد.البته پرسپولیس هنوز در کمربند میانی مشکل دارد و این خلا در تیم احساس می شود.نکته بعدی استفاده از مهرداد پولادی در خط هافبک است.من قبلا این نکته را گفته بودم چون پولادی خلاقیت دارد باید در میانه میدان باشد.نباید این بازیکن را در جناح چپ محدود کنیم چون برای این جناح هم نفراتی مثل فشنگچی و معدنچی را داریم.
 میناوند در ادامه با اشاره به تغییرات ترکیب پرسپولیس می گوید:ارنج اصلی تیم نباید اینقدر تغییر کند.هیچ جای دنیا اینطوری نیست و ترکیب اصلی تیم نباید اینقدر دست زد.شما بارسا یا رئال را ببینید که در طول فصل با 14-13 بازیکن به میدان می رود و فقط مصدومیت ها و محرومیت ها باعث تغییر می شود.تغییرات متوالی هم تمرکز بازیکنان اصلی و هم ذخیره ها را بهم می زند و به ضرر تیم تمام می شود. میانوند می گوید:چینش خط دفاعی پرسپولیس عالی بود ضمن اینکه با حضور مهرداد پولادی در خط میانی نسبت به حریف چربش داشتیم.البته بازی اصلا خوب نبود .استقلال که با آن همه مهره نتوانست کاری کند اما نتیجه برای پرسپولیس می توانست بهتر باشد .من برای پرسپولیس روزهای بهتری را در آینده می بینم .متوقف کردن استقلال و برتری تا حدی که شانس برد پرسپولیس بیشترهم بود کار کوچکی نبود البته با این همه هزینه انتظار از این دو تیم خیلی بیشتر است اما انصافا پرسپولیس تا حدودی بهتر بود . جایگاه این دو تیم در اینجای جدول نیست و حتما در هفته های آینده بالا می آیند.
میناوند که امسال بشدت از تیم پرسپولیس حمایت کرده می گوید:به من می گویند چرا اینقدر از مدیر عامل و تیم حمایت می کنی اما من می خواهم بدانم اگر من پیشکسوت از تیم خودم حمایت نکنم چه کسی باید حامی تیم باشد؟من یک پرسپولیسی ام و باز هم از تیم ،بازیکنان و مدیرعامل پرسپولیس حماییت می کنم.ما در یک خانواده نباید دشمن شاد شویم . اگر مشکلی هست باید در خودمان حلش کنیم.من هم اگر نظری مثلا درباره تغییرات ارنج می دهم نظر شخصی خودم را می گویم و اینطور نیست که بخواهم نظرم را به آقای ژوزه تحمیل کنم.
وی ادامه می دهد:به کوری چشم آنهایی که نمی توانند ببینند باز هم از پرسپولیس حمایت می کنم اما خطاب به هواداران پرسپولیس می خواهم بگویم آن عده از تماشاگرنما ها را خودشان از جمع شان بیرون کنند .این کارها که گوجه و بطری آب به زمین پرتاب می کنند خیلی زشت است ضمن اینکه الان گوجه و دیگر مواد خوراکی آنقدر گران شده که باید آن را روی چشم گذاشت نه اینکه آنها را داخل زمین پرت کرد.فکر کنم آنهایی این کار را می کردند وضع مالی شان خیلی به راه است!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com


مطالب داغ ورزشی:
تصاویر/شب کری‌خوانی هواداران سرخابی
مورینیو: کمک داور اشتباه بزرگی مرتکب شد
ویلانووا: می توانستیم 4-1 رئال را شکست دهیم
عکس روز: گاف والدس، رئالی ها را به زندگی بازگرداند