هافبک پرسپولیس باید پای خود را به پزشک جراح بسپارد


پزشک تیم پرسپولیس گفت: «گزارش کاملی از وضعیت روبرتو سوسا تهیه شده است. او با توجه به آسیبی که دیده است باید جراحی شود و مراتب جهت تصمیم گیری به مسئولان باشگاه ارجاع داده شد.»

دکتر وجیه ا... چشمه سری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: «پس از آسیب پیش آمده برای سوسا در بازی با گهر بود که در بررسی های پزشکی آسیب دیدگی از ناحیه مینیسک محرز شد. با توجه به شرایط مشخص بود که رباط صلیبی این بازیکن هم درگیر است. در مرحله اول یک برنامه فیزیوتراپی سه هفته ای با نظر کمیته پزشکی در نظر گرفته شد تا شانس این بازیکن را برای بهبودی امتحان کنیم. این برنامه به اجرا در آمد اما در ادامه بازیکن نتوانست فشار بیشتر را تحمل کند. بر این اساس MRI و معاینات جدید صورت گرفت. طی روزهای گذشته بررسی های دقیق انجام شد.»

وی ادامه داد: «در نهایت نظر شورای پزشکی باشگاه اعم از کمیته پزشکی، کلینیک باشگاه و کادر پزشکی تیم این بود که این بازیکن با توجه به شرایط موجود باید تحت عمل جراحی روی رباط صلیبی قرار بگیرد.  با توجه به اینکه بازگشت بازیکن بعد از این جراحی بین 6 تا 7 ماه به طول می انجامد نظر به اهمیت موضوع، مراتب به اطلاع باشگاه پرسپولیس رسیده است و در این باره منتظر تصمیم مسئولان محترم باشگاه هستیم.»




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
khabaronline.ir

مطالب داغ ورزشی:
اتفاقات عجیب در فوتبال ایران؛ کتک کاری سرمربی با مدیر هتل
باشگاه پرسپولیس خواهان عذر خواهی شبکه سه از هوادارانش شد
واکنش قلعه نویی به وجود جاسوس در استقلال
بنا‌: برمی‌گردم ولی شرط دارم