مجری تلویزیون از رفتار هواداران استقلال که در جریان دربی به سوی علی کریمی سنگ پرتاب کردند انتقاد کرد.


علی ضیا با اشاره به اینکه هیچ وقت فکرش را نمی کرد پرسپولیس بتواند آنقدر خوب جلوی استقلال بازی کند اظهار داشت: «من قبل از دربی پیش بینی می کردم که استقلال دو گل به پرسپولیس با توجه به شرایط بحرانی حریفش بزند و برنده مسابقه شود. به همه دوستان و نزدیکان خودم هم گفته بودم که پرسپولیس احتمالا دربی را می بازد. اما اتفاقات بازی بر خلاف پیش بینی من از آب در آمد و استقلال شانس آورد که بازی را نباخت. در واقع پرسپولیس در دربی خیلی خوب بازی کرد و اگر مهاجمان این تیم قدر موقعیت ها را می دانستند، الان پرسپولیس برنده دربی بود.»


ضیا ضمن تاکید دوباره درباره این مساله که یک پرسپولیسی است در اظهار نظری جالب گفت: «من همیشه  به این جمله تاکید دارم که استقلالی بودن فحش ندارد، که پرسپولیسی بودن داشته باشد. من خودم معتقدم آدم ها نباید خنثی باشند و به خاطر یک سری مسائل و رعایت حال طرفداران یک تیم، بیایند و علایق شخصی که به یک تیم دارند را پنهان کنند. من هر وقت از این که در خانه، تلویزیون یا هرجایی که باشم بگویم پرسپولیسی ام ابایی ندارم. فکر می کنم این واژه هم که تیم فقط تیم ملی هم کاملا کلیشه ای شده است. چون من مطمئنم همان افرادی هم که با این جمله طرفداری خود نسبت به قرمز و آبی را پنهان می کنند، خودشان یا پرسپولیسی اند یا استقلالی!»


این مجری همچنین در رابطه با تذکری که محمد رویانیان در برنامه دیدار جام جم بعد از به کار بردن این جمله که پرسپولیس 75 میلیون نفر طرفدار دارد، به او داد تاکید کرد که روی تعصبش به پرسپولیس این حرف را نزده است بلکه  با شوخی آن جمله را به کار برد.


ضیاء در این باره هم اضافه کرد: «باز هم می گویم استقلال طرفدار دارد، پرسپولیس طرفدار دارد سپاهان و تراکتورسازی هم تا حدودی طرفدار دارند، اما پرسپولیس در ایران 75 میلیون نفر تماشاگر دارد! من این جمله را همیشه به شوخی به زبان می آورم؛ ولی وقتی در برنامه دیدار آن را مطرح کردم آقای رویانیان گفتند که بی انصافی نکنم. همه تیم ها طرفدار دارند. من حرف بدی نزدم و همه می دانند که در برنامه هایم زیاد از این شوخی ها می کنم!»


علی ضیا در رابطه با حواشی دربی هفتاد و پنجم هم گفت: «در نیمه دوم اتفاقی که برای علی کریمی افتاد من را ناراحت کرد. یعنی چه که استقلالی ها به سمت او بطری و سنگ پرتاب کردند؟ همه ما وقتی او در تیم ملی گل می زند و دریبل می کند خوشحال می شویم و به نظر من نباید هیچ کسی به خودش اجازه بدهد که به علی کریمی بی احترامی کند. او از بزرگان فوتبال ایران است که جایگاه و محبوبیت ویژه ای هم نزد هواداران دارد.»





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
Jamnews.ir

مطالب داغ ورزشی:
مورينيو از بازيکنان تيمش انتقاد کرد
آخرین اخبار از باشگاه استقلال
اتفاقات عجیب در فوتبال ایران؛ کتک کاری سرمربی با مدیر هتل
باشگاه پرسپولیس خواهان عذر خواهی شبکه سه از هوادارانش شد