مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی دلیل نیمکت‌نشینی محمد نصرتی را فنی می‌داند و تاکید می‌کند دلیل دیگری در این باره وجود ندارد.
 

سایت رسمی باشگاه سپاهان نوشت:

محمد حسین جعفری در مورد شرایط تراکتورسازی و حاشیه هایی که پیرامون این تیم شنیده می شود صحبت های زیر را انجام داد:

 

* گفته می شود برخی بازیکنان شما تا صبح قلیان می کشیدند و به همین دلیل تمرین تیم بعد از بازی با ذوب آهن تعطیل شده است.

- من هم شایعات و خبرهایی که پخش می شود را شنیده ام و حتی آنهایی که این خبرها را پخش می کنند به خود من هم اس ام اس داده اند اما باید بگویم در تراکتورسازی هیچ حاشیه ای وجود ندارد. بازیکنان ما به دلیل نبود پرواز از اصفهان تا تبریز ساعت 16 روز شنبه به تبریز رسیدند و طبیعی بود به دلیل خستگی تمرین تعطیل شود.

سه سال است که در تراکتورسازی هستم و با مربیان مختلفی کار کردم اما انصافا امسال در تیم وحدت و همدلی بیشتری می بینم. این صحبت هایی که می کنم مطلق نیست. شاید بازیکنی هم قلیان بکشد اما من نمی توانم به بازیکنان دوربین مدار بسته وصل کنم. روز گذشته تمرینات به خوبی برگزار شد و حتی هواداران با بازیکنان صحبت کردند. بازیکنان واقعا از شکست مقابل ذوب آهن ناراحت و از خودشان دلخور بودند. این برای من مهم است که بازیکنان متوجه قضیه شده اند.

 

* فروزان دروازه بان تراکتورسازی معتقد است توپ های سازمان لیگ غیر استاندارد است.

- به نظر من فروزان نباید این صحبت را مطرح می کرد. او اگر اعتراضی دارد باید به صورت مستند به باشگاه بگوید و باشگاه آن را به سازمان لیگ منتقل کند. از 18 دروازه بان لیگ برتر نباید فقط یک نفر مصاحبه کند و ممکن است تحلیل های خوبی نشود.

 

* قضیه بازی نکردن نصرتی و ناراحتی او چیست؟

- قضیه ای نیست. اگر محمد نصرتی با این همه تجربه و این سطح فنی ناراحت نباشد باید شک کرد. نیمکت‌نشینی نصرتی یک تصمیم فنی است و حتما الیویرا برنامه ای دارد.

 

* اگر نصرتی بخواهد از تراکتورسازی برود رضایت می دهید؟

- بعید می دانم چنین درخواستی کند. باید مسابقات زیادی انجام دهیم و به تمام بازیکنان خود نیاز داریم.

 

* قضیه مشکل مالیاتی بازیکنان و مربیان فصل گذشته تراکتورسازی که از این تیم جدا شده اند به خصوص استقلالی هایی که سال قبل در تبریز بودند چیست؟

- ما فعلا بودجه پرداخت 5 درصد مالیات تشویقی را نداریم اما این افراد می توانند خودشان این مالیات را پرداخت کنند تا ممنوع الخروج نشوند. مگر بازیکنان و مربیان محتاج 17 میلیون تومان پول هستند؟ ما نه اینکه نخواهیم این پول را بدهیم اما باید داشته باشیم که پرداخت کنیم. من که دستگاه چاپ اسکناس ندارم. تا زمانی که در فوتبال ایران هر سال به مبلغ قراردادها 40 درصد اضافه می شود وضعیت باشگاه ها خوب نمی شود.

 

* به نظر می رسد بازیکنان خارجی جذب شده در فصل جدید کمکی به شما نکرده اند.

- هنوز برای اظهار نظر زود است و باید به آن ها فرصت داد اما اگر بازیکنی نتواند خواسته های ما را برآورده کند تعارف نداریم.






گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
jamnews.ir

مطالب داغ ورزشی:
پیامک تحریک‌آمیز به بازیکنان پرسپولیس!
عصبانیت امیر قلعه نویی از نکونام
دربی 3-0 به سود پرسپولیس خواهد شد؟
مصدومیت وحشتناک وین رونی+عکس
تصاویر/مراسم تقدیر از قهرمانان المپیک