ماجرای لو رفتن ترکیب استقلال در فاصله دو ساعت تا آغاز دربی، کم کم وارد فاز تازه ای می شود. دو سه روز بعد از پایان دربی، امیر قلعه نویی همچنان مصرانه به دنبال پیدا کردن نام کسی است که ترکیب استقلال را فاش کرده است.
 ا
اصرار استقلالی ها برای حل این معما عجیب به نظر می رسد چرا که ترکیب این تیم مطابق آنچه از ابتدای فصل اتفاق افتاده، برای خیلی ها قابل حدس زدن بود اما به نظر می رسد این تمام ماجرا نیست و ماجرا با گذشت چند روز، ابعاد گسترده تری هم پیدا کرده است.

شایعات حکایت از آن دارد که به غیر ترکیب اصلی، برنامه های تاکتیکی و نقشه های قلعه نویی هم لو رفته و به دست تیم رقیب رسیده. طبق شنیده ها یک تماس تلفنی در شب قبل از بازی همه چیز را به اردوی پرسپولیس رسانده.

مرور روند بازی در نیمه اول نشان می دهد که احتمالا شک استقلالی ها چندان هم بی دلیل نیست. حتی قلعه نویی که از این اتفاق شوک زده به نظر می رسید تلاش کرد در نیمه دوم تیمش را از این وضعیت خارج کند و به همین دلیل عمران زاده را به خط حمله فرستاد و این تغییر عجیب، چیزی بود که اصلا در برنامه های سرمربی استقلال جایی نداشت.

خط هافبک استقلال در دربی، کاملا مهار شده بود و هرگز نتوانست بر بازی احاطه پیدا کند. جواد نکونام مثل همه نمایش های این فصلش کم رمق بود و جان واریو هم فضای زیادی برای حرکت نداشت. همه این فعل و انفعالات مهر تاییدی بر گمانه زنی های استقلالی هاست.

قلعه نویی چنان از این اتفاق غافلگیر شد که تا پایان بازی نتوانست بر اوضاع مسلط شود. رودست خوردن او از مانوئل ژوزه هم در حالی که مربی پرسپولیس هنوز حتی تیم خودش را هم درست نشناخته و به ترکیب اصلی اش دست پیدا نکرده، سرمربی استقلال را به این نتیجه رسانده که یکی از بازیکنان مورد اعتماد تیمش شب قبل از بازی، حجم زیادی از اطلاعات تیم را به پرسپولیسی ها داده است.

هر چند این شایعات از سوی پرسپولیسی ها تایید نشده است اما حساسیت استقلال و اصرار قلعه نویی برای یافتن جاسوس حکایت از آن دارد که آنها این شایعات را جدی گرفته اند. ظاهرا همه این اتفاقات در یک تماس تلفنی منتقل شده و بدون نیت هم نبوده.

تماس تلفنی نیمه شب که همه برنامه های تاکتیکی استقلال برای دربی را افشا کرده است. تماسی که قلعه نویی را اینقدر عصبانی کرده که هنوز ماجرا را رها نمی کند.

ناراحتی بازیکنان از مصاحبه ماجدی
مصاحبه میرشاد ماجدی و استفاده او از کلمه «منافق» در توصیف کسی که لیست استقلال را در اختیار خبرگزاری ها قرار داده، اصلا به مذاق بازیکنان این تیم خوش نیامده و همین اتفاق باعث شده، جو تیم کمی به هم بریزد و از حالت عادی خارج شود.

یکی از نزدیکان باشگاه می گوید بازیکنان از به کار بردن این کلمه توسط ماجدی ناراحت شده اند و معتقدند ماجدی نباید از چنین کلمه ای استفاده می کرد.

 



 

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
Mashreghnews.ir

مطالب داغ ورزشی:
پرسپولیسی‌ها عهدنامه قهرمانی امضا کردند
مهدوی‌کیا‌: سطح بازی زمین خاکی ما از این لیگ بالاتر بود/ حضور زاید برای استقلالی‌ها بار روانی داشت
غیبت عابدزاده در مراسم ختم پدرهمسرش