دروازه بان جوان سپاهان هفته ششم گلي از پيكان دريافت كرد كه باعث شد خيلي ها از او انتقاد كنند.

محمدباقر صادقی درباره این گل می گوید:« نمی خواهم توجیه كنم ولی این توپ استانداردهای لازم را ندارد. در لیگ امسال هر بازیكنی شوت كریسی، مثل كریس رونالدو بزند قطعا گل می شود. یكی از دلایل اصلی گلی كه من خوردم همین مساله بود. حتی ایمان مبعلی بعد از بازی وقتی آمد تا مرا از زمین بلند كند گفت كه در تمرینات با این توپ ها 10 هزار بار دروازه دروازه بان های خودشان را باز كرده است. این توپ ها واقعا ایراد دارد و ما دروازه بان های لیگ برتری حاضریم جمع شویم و ضرر سازمان لیگ را بدهیم تا این توپ ها را عوض كنند.»

در طول بازی سپاهان- پیكان چند باری تماشاگران سپاهان رحمان احمدی را تشویق كردند. از صادقی پرسیدیم آیا از این تشویق ها ناراحت می شوی یا نه كه در جواب می گوید: «تشویق رحمان احمدی كه ناراحتی ندارد. احمدی یك فصل برای سپاهان عالی گلری كرد و حق دارند كه او را تشویق كنند. البته من هم نیاز به زمان دارم تا توانایی هایم را نشان بدهم. سپاهان فصل گذشته و در این هفته ها هم رتبه جالبی نداشت اما در نهایت قهرمان شد. از تیم ما نباید انتقاد شود چرا كه زمان نیاز داریم تا به هماهنگی برسیم.»
 
گفته می شود مسئولان سازمان لیگ دستور العملی به باشگاه ها داده اند و در آن تاكید كرده اند اگر باد توپ ها كم بشود كیفیت آن پایین می آید. باقر صادقی در این باره البته به طنز می گوید:« خب باد نیتروژن بزنند ، شاید توپ ها درست شود و از این شرایط خارج شود.این توپ ها مدام تغییر مسیر می دهد و مثل بادكنك است.»




 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
jamnews.ir

مطالب داغ ورزشی:
اولتیماتوم قلعه نویی به استقلالی ها
پیروزی پرگل الخریطیات برابر الوصل با درخشش تیموریان
باند جدید در تیم ملی؛ کریمی، نکونام و رحمتی
برای حضور در مقدماتی جام جهانی 2014 :دعوت مهاجم پرسپولیس به تیم ملی