سرمربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد یه تن از شاگردانش در دربی 75 راضی نیست.

فرشاد پیوس ابتدا در مورد تصمیم ملی پوشان در تحریم رسانه ها گفت: «به نظر من این تصمیم حرفه ای نیست چرا که بازیکنان ملی باید ظرفیت انتقاد را داشته باشند.»


با گذشت 5 روز از داربی 75 هنوز اخبار مربوط به مسائل فنی و حاشیه‌ای دربی به گوش می‌رسد. با توجه به این‌که بازیکنان استقلال بر‌خلاف پیش‌بینی‌ها ضعیف ظاهر شدند و پرسپولیس بازی بهتری نسبت به حریفش ارائه کرد، انتقادات زیادی متوجه کادر فنی و بازیکنان استقلال بود.


با این‌که امیر قلعه‌نویی سرمربی آبی‌پوشان در کنفرانس پس از بازی از عملکرد تیم و بازیکنان ابراز رضایت کرد و حتی نوید قهرمانی داد اما در محفلی خصوصی خلاف این اظهارات را مطرح کرده و به شدت از چند بازیکن تیمش انتقاد کرده است. سرمربی استقلال در جمعی دوستانه عملکرد جواد نکونام، سیاوش اکبرپور و آرش برهانی را نقد کرده و به انتقاد شدید از آن‌ها پرداخته است.

اگر‌چه بسیاری‌ از فوتبال‌دوستان و کارشناسان اعتقاد داشتند به جز سید‌مهدی رحمتی و پژمان منتظری و فابیو جان‌واریو دیگر بازیکنان استقلال بسیار ضعیف بودند و حتی تیغ انتقادات بیشتر متوجه هاشم بیک‌زاده بود اما قلعه‌نویی معتقد بوده نکونام و اکبرپور و برهانی ضعیف‌ترین عملکرد را داشته‌اند.



 

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
jamnews.ir

مطالب داغ ورزشی:
در واکنش به خبر رسانه های مصری؛ ژوزه در دربی نه دمپایی خورده نه گوجه
پرسپوليس با 30 ميليارد بسته شده است ما با 3.5 ميليارد! ؛ کرانچار مواظب اطرافیانش باشد
ژوزه به کنفرانس خبری پيش از بازی با فولاد نيامد
36 کارت قرمز در یک مسابقه فوتبال!