مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید متوجه شده چه کسی ترکیب این تیم را در دربی فاش کرده اما تاکید می‌کند این اتفاق، موضوع مهمی نیست.

فارس نوشت: علی فتح‌الله‌زاده صحبت‌های زیر را انجام داد.

 

* رسولی‌نژاد گفته شما از استعفای او ناراحت شده‌اید.

- همین طور است و من خیلی ناراحت شدم. شاید در ابتدا و به لحاظ اینکه آشنایی بیشتری به وجود بیاید اختلافات کوچکی وجود داشت اما انصافا در چند وقت اخیر خیلی با هم همراه شده بودیم و به هم کمک می‌کردیم. نمونه بارز آن جلسه روز گذشته در مورد تبلیغات دور زمین بود که بخشی از حق دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگردد. نمی‌دانم چرا ایشان استعفا کرد اما ظاهرا کارهایشان در وزارت زیاد بوده و من هم از این موضوع ناراحت شدم. رسولی‌نژاد نزد ما خودش را معاون وزیر نمی‌دانست و من مطمئنم او در کنار ما خواهد بود و سعی می‌کنیم با ایشان جلسات متعددی داشته باشیم.

 

* وزیر ورزش با شما در مورد تغییرات هیئت مدیره صحبت نکرده است؟

- چرا با من حرف زدند ولی به لندن رفتند و همه چیز به بازگشت ایشان از مسابقات پارالمپیک موکول شده است.

 

* اینکه می‌گویند شهریاری و افشارزاده عضو هیئت مدیره می‌شوند، صحت دارد؟

- آقای عباسی در مورد اسامی با من صحبتی نکرد اما گفته بود تغییرات صورت می‌گیرد.

 

* امکان تغییر مدیرعامل که وجود ندارد؟

- می‌دانم که متاسفانه در استقلال تغییراتی نداریم (می‌خندد) اما از پرسپولیس خبری ندارم.

 

* چرا متاسفانه؟

- واقعا کار مدیرعاملی بسیار سخت و دشوار است و در هیچ کجای دنیا نمی‌بینید که یک مدیر عامل برای تهیه پول این قدر سختی بکشد. به طور مثال من قول داده بودم قبل از تعطیلات به بازیکنان پول بدهم. آن ها تصور می‌کنند شاید من دروغ بگویم و حتی زنگ می‌زنند و من جواب هم نمی‌دهم که ناراحت می‌شوند. اینها سختی کار است.

 

* چرا جواب بازیکنان را نمی‌دهید؟

- این یک مثال بود. من احتمال می‌دادم قبل از تعطیلات قرارداد ما با اسپانسر امضا شود ولی یکی از اعضای هیئت مدیره‌ شرکتی که می‌خواهد اسپانسر ما شود در ایران حضور نداشت و به همین خاطر همه چیز به شنبه موکول شد و پس از آن دو سه روزی طول می‌کشد که کارها را ردیف کنیم و قرارداد امضا شود ولی مطمئن باشید در هفته آینده بازیکنان از باشگاه پول دریافت خواهند کرد. همیشه وقتی پول نبود صراحتا می‌گفتم نیست اما این بار صراحتا می‌گویم پول هست و نگرانی هم بابت پرداخت آن ندارم.

 

* اسپانسر روی پیراهن استقلال مشخص شد؟

- تقریبا 99 درصد کار انجام شده و به خاطر تعطیلات این مسئله را به بعد از تعطیلات موکول کردیم اما پیش نویس آن نوشته شده و در چند روز آینده قرارداد امضا خواهد شد.

 

* گفته می‌شد قبل از دربی بخشی از قرارداد نکونام را پرداخت کردید، درست است؟

- ما پول نقدی به ایشان ندادیم و فقط باید قسمتی از مطالبات اوساسونا را پرداخت می‌کردیم و رسید آن را می‌گرفتیم. هیچ پولی به نکونام پرداخت نشده و این مسائل شایعه است البته یک بحث دیگر هم وجود دارد.

 

* چه بحثی؟

- متاسفانه عده‌ای روی نکونام و هاشم بیک‌زاده زوم کرده‌اند تا این دو را تخریب کنند. مگر کسی که هافبک دفاعی بازی می‌کند باید گل هم بزند؟ سرمربی از نکونام راضی است و او می‌خواهد از بیک‌زاده در ترکیبش استفاده کند. باید دید سرمربی دیدش نسبت به بازیکن چگونه است. من به عنوان مدیرعامل از تصمیم سرمربی استقلال کاملا حمایت می‌کنم ضمن اینکه باید بگویم جواد نکونام چون نام بزرگی دارد همه نسبت به او تصور دیگری دارند. او زمان می‌خواهد که خودش را نشان دهد و ما هم از او حمایت می‌کنیم.

 

* این روزها بحث اینکه چه کسی ترکیب استقلال را لو داده بسیار زیاد است و حتی عده‌ای گفته‌اند شاید نزدیکان باشگاه این کار را انجام داده باشند.

- من با قلعه‌نویی صحبت کردم و مشخص شده چه کسی ترکیب استقلال را فاش کرده است اما این را بگویم که این مسئله اصلا چیز مهمی نیست و بحث ما فقط امانتداری داخل باشگاه است. همه ترکیب استقلال و پرسپولیس را می‌دانند و نیازی به افشای آن نیست. در این بین دو نفر ترکیب را به یکدیگر گفته‌اند که به دست رسانه‌ها رسیده است.

 

* این دو نفر از داخل باشگاه هستند؟

- نه معاون من از این کارها می‌کند و نه باید این وصله‌ها را بدون مدرک به کسی چسباند. یکی از بازیکنان ترکیب را به صورت دوستانه به یکی دیگر از عوامل بیرونی تیم گفته، چون آن ها خیلی خودمانی بودند آن بازیکن تصور نمی‌کرده که ترکیب به رسانه‌ها برسد. ما هم خیلی راحت با این دو نفر جلسه می‌گذاریم و همه چیز را حل می‌کنیم.

 

* تکلیف بازی با پیکان مشخص نشد و شما اعتراضی ندارید؟

- آنقدر ضربه خورده‌ایم که مثل بوکسورهایی می‌مانیم که آپرگاد می‌خورند و بلند می‌شوند. نمی‌دانم چه بگویم اگر حرفی بزنم مگر گوش می‌‌دهند؟ ما تصمیم گرفته‌ایم خودمان را با محیط هماهنگ کنیم.

 

* ظاهرا برای بازی دوستانه با ابومسلم به مشهد می‌روید؟

- همانطور که می‌دانید 10 کامیون به مردم عزیز زلزله زده کمک کرده‌ایم و یکشنبه هم به مشهد می‌رویم تا به نفع آن ها با ابومسلم بازی کنیم. اگر تراکتورسازی هم اعلام آمادگی کند، با آن ها هم بازی خواهیم کرد. آن روستایی که قرار بود بازسازی کنیم، توسط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام خواهد شد و رویانیان آمادگی خود را برای همکاری در این زمینه با ما اعلام کرد.


 


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
farsnews.com

مطالب داغ ورزشی:
اگر جای قاضی بودم، پاس کریمی را گل می کردم 
کمک يک ميلياردی سوريان به زلزله زدگان
تيموريان: برانکو گفت به جام جهانی صعود می کنیم
حواشی سفر پرسپولیسی ها به اهواز