من غیر از تیم خودمان هیچ تیمی را مدعی نمی‌دانم و از روی تعصب هم حرف نمی‌زنم
 
عادل کلاه‌کج، هافبک جنوبی سپاهان در اکثر بازی‌های این تیم به طور ثابت در ترکیب قرار گرفته است. او معتقد است که تیمش امسال هم قهرمان لیگ خواهد شد و با اطمینان در این مورد حرف می‌زنم.

کلاه‌کج در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل ابتدا در خصوص نتایج سپاهان در هفت بازی ابتدایی می‌گوید: «ما در این بازی‌ها عملکرد خوبی داشتیم و دو شکستی هم که دادیم حق‌مان نبود. در بازی با سایپا با این که 10 نفره شدیم ولی موقعیت گل داشتیم و در بازی با پیکان هم باید حداقل 8 گل می‌زدیم ولی بدشانسی آوردیم.»

او ادامه می‌دهد:‌ «ما موقعیت‌های صد درصد را خیلی راحت از دست دادیم و همین موضوع به ضررمان شد. الان 13 امتیازی هستیم ولی باید هر هفت بازی را می‌بردیم و الان 21 امتیازی می‌شدیم. به نظر من سپاهان خیلی خوب کار کرده و مطمئنا در هفته‌های آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت.»

او در پاسخ به این سئوال که امسال کدام تیم را مدعی قهرمانی می‌دانی، خاطرنشان می‌کند: «من غیر از تیم خودمان هیچ تیمی را مدعی نمی‌دانم و از روی تعصب هم حرف نمی‌زنم. من بازی سپاهان را دیده‌ام و بازی دیگر تیم‌ها را هم دیده‌ام. ما در لیگ برتر هیچ مشکلی برای قهرمانی نداریم ولی در آسیا خیلی باید تلاش کنیم چون این بازی‌ها با بازی‌های لیگ برتر فرق می‌کند.»





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
goal.com

مطالب داغ ورزشی:
آخرین جدول توزیع مدال های پارالمپیک
بیک‌زاده از اردوی تیم ملی فوتبال خارج شد/ حقیقی به جمع ملی‌پوشان پیوست
نتیجه عجیب در دنیای فوتبال؛ 31 بر صفر
فرهاد دانشجو پیشنهاد عضویت در هیأت مدیره پرسپولیس را نپذیرفته است