پس از اعتراض سرمربی تیم ملی نسبت به محل اسکان ملی پوشان در بیروت، هتل تیم ملی عوض شد.

 تیم ملی ایران که در امان پایتخت اردن اردوی خود را برپا کرده، از امروز ساعت 17:30 به وقت محلی تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.

ملی پوشان یک روز پس از ورود به این شهر، محل اردوی خود را تغییر دادند. هتل ریجنسی که میزبان تیم ملی بود شرایط کیفی مناسبی نداشت به همین دلیل با اعتراض کارلوس کی روش و پیگیری اردنی ها، محل اردوی تیم ملی تغییر کرد. امشب هادی عقیلی و امید نظری نیز به اردوی تیم ملی می پیوندند.

کارلوس کی روش بعد از بازی دوستانه با اردن در روز 15 شهریور راهی بیروت می شود تا بازی دوستانه لبنان و استرالیا را ببیند و سپس دوباره به امان بازخواهد گشت. تیم ملی روز 21 شهریور با لبنان بازی می کند.

تیم ملی فوتبال ایران تا روز 19 شهریور ماه در اردن خواهد بود و در این میان روز 15 شهریور یک دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم ملی این کشور برگزار خواهد کرد. این دیدار قرار است ساعت 30/19 روز پانزدهم شهریور به وقت محلی (21 به وقت ایران) برگزار شود.

تیم ایران سپس روز 19 شهریور برای برگزاری دیدار با تیم ملی لبنان در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 به بیروت سفر خواهد کرد. دیدار این دو تیم روز 21 شهریورماه برگزار خواهد شد.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir

مطالب داغ ورزشی:
رابطه فامیلی وزنه‌بردار معروف با علی دایی
با روزی 27 هزار تومان قهرمان المپیک شدیم/ محمد بنا دیگر بر نمی‌‎گردد!
آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس
جاسوسی دربی تلفات گرفت؛ قلعه نویی یک استقلالی را اخراج می کند