مهاجم پرتغالی رئال مادرید اظهار داشت: «عدم خوشحالی من پس از گلزنی مقابل گرانادا دلایل حرفه‌ای دارد که باشگاه از آن مطلع است.»
 
کریستیانو رونالدو از خوشحالی پس از به ثمر رساندن صد و پنجاهمین گلش برای رئال مادرید در بازی شب گذشته مقابل گرانادا خودداری کرد. رونالدو در پیروزی 3 بر صفر تیمش در هفته سوم لالیگا 2 گل به ثمر رساند و در دقیقه 63 جای خود را به گونزالو هیگواین داد.

وی با وجود به ثمررساندن صد و پنجاهمین گلش در 149 بازی برای قوهای سفید به شادی نپرداخت و گفت: «مساله‌ای حرفه‌ای وجود دارد که ناراحتم کرده. باشگاه می‌داند آن مشکل چیست. به همان دلیل است که جشن پس از گل نگرفتم چون خوشحال نیستم. آدم‌های باشگاه خوب از ماجرا خبر دارند.»

وی ادامه داد: «این ناراحتی من هیچ ربطی به اینیستا ندارد. چه من برنده می‌شدم و چه می‌باختم هیچ کدام جای شگفتی نداشت. اینیستا شایسته این جایزه بود. دیگر درباره‌ این موضوع حرفی نمی‌زنم. می‌خواهم فعلا روی تیم ملی پرتغال تمرکز کنم چون چیزهای مهم‌تری هم وجود دارد.»

مهاجم پرتغالی رئال مادرید در مقابل اصرار خبرنگاران خاطرنشان کرد: «فقط می‌گویم که افراد داخل باشگاه از موضوع خبر دارند. همین و بس.»

رونالدو با وجود مصدومیتی که در پای چپش به دلیل خطای گومز در بازی با گرانادا رخ داد، این هفته به اردوی تیم ملی کشورش می‌پیوندد. وی اظهار داشت: «حالم خوب است. به پرتغال می‌روم تا ببینم آیا در روزهای بعد بهتر می‌شوم یا نه. می‌خواهم در این 2 بازی برای پرتغال به میدان بروم. این دو مسابقه برای کشورم بسیار مهم است.»

 
* جلسه اضطراری با رئیس باشگاه
در همین زمینه رونالدو روز شنبه از فلورنتینو پرس خواست تا با او جلسه ای اضطراری داشته باشد. ستاره پرتغالی دیگر نمی تواند طاقت بیاورد و حالا راز دلش را با رئیس باشگاه مادریدی در میان گذاشته. کریس از پرس خواست تا با درخواست جدایی اش موافقت کند.

قرارداد ستاره شماره 7 رئال در سال 2015 به اتمام می رسد و او سالانه مبلغ 10 میلیون یورو به عنوان دستمزد دریافت می کند. سران رئال می دانند که مشکل کریس، مشکل مالی نیست. این طور به نظر می رسد که رابطه او با تعدادی از اعضای باشگاه، در این فصل به شدت تغییر کرده. گویا کونترائو خیلی از او تاثیرپذیری دارد ولی مارسلو این طور نیست. این در حالی که است که تا فصل پیش، مارسلو و په په، جزو صمیمی ترین دوستان ستاره پرتغالی بودند.

کریس رونالدو از این ستاره برزیلی ناراحت است. او اصلا این قضیه را درک نمی کند که مارسلو در صحبت هایی رسانه ای اعلام کرده که کاسیاس نامزد دریافت توپ طلاست. رونالدو تمام مشکلاتش را برای فلورنتینو پرس تعریف کرده است.  رونالدو تیمش و رابطه اش با هم تیمی هایش را مثل فصول قبل نمی داند؛ هرچند که رابطه او با کاسیاس و اسپانیایی های تیم همچنان خوب است.

در هر صورت، این ستاره پرتغالی که تا چند ماه پیش دائما از تمایلش برای ماندن در رئال می گفت، حالا دلخور است. رونالدو در ماه های اخیر شاهد تمدید قرارداد بسیاری از هم تیمی هایش از جمله دی ماریا، آلبیول و آربلوا بود و او هیچ تماسی در این راستا نداشته است.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews
.ir

مطالب داغ ورزشی:
فوتبالیست سوئدی در جریان مسابقه جان باخت
تیم ملی والیبال به مرحله نهایی رقابت‎های گزینشی لیگ جهانی صعود کرد
اخراج علی کریمی، راه حل جدید خروج از بحران؟
رکورد اعجاب انگیز سرالکس فرگوسن