سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال معتقد است ممنوع المصاحبه کردن بازیکنان ملی‌پوش هیچ گاه نتیجه‌ مناسبی به دنبال نداشته است.
 
حسین شمس پس ممنوع المصاحبه شدن بازیکنان تیم ملی فوتسال از جانب عباس ترابیان بار دیگر لب به انتقاد گشود و در حالی که اکنون دیگر همکار ترابیان است و به عضویت کمیته‌ فوتسال در آمده، تصمیم‌های او را اشتباه خواند و گفت: نمی‌دانم ترابیان چه فکری کرده تا بازیکنان ممنوع المصاحبه باشند، شاید این ترفند جدیدی است و او می‌خواهد با این کار آرامش تیم ملی را حفظ کند.

وی ادامه داد: مطمئنا ممنوع المصاحبه کردن نتیجه‌ معکوسی خواهد داشت و این کار تا به حال هیچگاه جواب نداده است. این که جلوی صحبت کردن بازیکنان را بگیریم، درست نیست. یا این حال نمی دانم منظور و هدف ترابیان از این کارها چیست!

شمس همچنین با اشاره به این که در تیم ملی فوتسال هیچ کدام از بازیکنان با رویکرد انتقادی اظهار نظر نمی‌کنند؟ مطرح کرد: تنها وحید شمسایی و مصطفی نظری هستند که بیشتر مواقع مصاحبه می‌کنند و شاید گاهی اوقات هم به صورت انتقادی اظهار نظر داشته باشند، اما سایر بازیکنان اهل مصاحبه نیستند. بنابراین بهتر بود اکنون که این دو بازیکن به تیم ملی دعوت نشده‌اند، موضوع ممنوع المصاحبه شدن بازیکنان را در خفا به اطلاع آنها می‌رساندند تا حاشیه‌ای هم ایجاد نشود.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3
.com

مطالب داغ ورزشی:
داوران دیدار ایران و کره جنوبی معرفی شدند
اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال
نام توپ جام جهانی 2014 برزیل مشخص شد
گزینه مورد نظر بازیکنان پرسپولیس برای جانشینی ژوزه
اولین 3 امتیاز رئال و صدرنشینی بارسلونا