علی دایی و تیمش روزهای پرکاری را در اردوی ترکیه پشت سر می‌گذارند. تمرینات تاکتیکی و بدنسازی که بعضا به دو جلسه در روز می‌رسد و همچنین بازیهای دوستانه‌ای که در پیش است،

علی دایی و تیمش روزهای پرکاری را در اردوی ترکیه پشت سر می‌گذارند. تمرینات تاکتیکی و بدنسازی که بعضا به دو جلسه در روز می‌رسد و همچنین بازیهای دوستانه‌ای که در پیش است، وقت دایی و شاگردانش در تیم راه‌آهن را پر کرده است. سرمربی راه‌اهن در دومین روز اردوی ترکیه و پیش از بازی فردای تیمش با گالاتاسرای ب، با سایت باشگاه راه‌اهن گفتگویی کرده که می ‌خوانید.

-آقای دایی از اردوی ترکیه و شرایط تیم تا اینجای کار راضی هستید؟
فرصت خوبی پیش آمد تا یک بار دیگر دور هم جمع شویم و بچه‌ها از هر نظر مثل تغذیه، استراحت، تمرین و...تحت کنترل ما باشند. فعلا دو جلسه تمرین کرده‌ایم که زمین خیلی خوب بود اما از نظر سالن و وسایل بدنسازی زیاد خوب نبود. با این حال اردوی خوبی است و باعث شده بیشتر همدیگر را بشناسیم و بفهمیم. سعی می‌کنیم تمرینات خوبی هم داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه خوبی از این اردو بگیریم.

- این اردو بیشتر روی چه چیزی تمرکز می‌کنید؟ می‌خواهید به تیم فشار بیاورید یا اینکه از فرصت بازیهای دوستانه استفاده کنید؟
به هردو موضوع فکر می‌کنیم. با توجه به بازیهای دوستانه‌ای که داریم، برنامه تمرینات و شدت و فشار آن را تنظیم می‌کنیم. از طرفی به کارهای بدنی هم توجه ویژه‌ای داریم و حتی تمرینات تاکتیکی را طوری طراحی می‌کنیم که شرایط بدنی بچه‌ها بهتر شود. خدارا شکر بچه‌ها هم خوب تمرین می‌کنند و وضعیت خوبی دارند.

-همان طور که می‌خواستید دو بازی دوستانه برای تیم فراهم شده و قرار است فردا اولین بازی را مقابل گالاتاسرای ب انجام دهید. فکر می‌کنید این بازیها برای تیم مفید باشد؟
مطمئنا همینطور است. تیم گالاتاسرای ب حریف خوبی برای ماست و شهرداری استانبول هم که در سوپرلیگ ترکیه بازی می‌کند و فشار خوبی به بچه‌ها می‌آورد. هر دو تیم قدر هستند و بازی با آنها برای ما خیلی مفید است.

-آقای دایی از الان به بازی با استقلال فکر می‌کنید یا نه؟
مطمئنا. ما از الان به بازی بعدی‌مان در لیگ فکر می‌کنیم و تمام این کارها و تمرینات برای این است که بازی بعدی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

-شما در تهران هم قل از بازی با استقلال بازی دوستانه خواهید داشت؟
نه. همین دو بازی دوستانه در استانبول کافی است و در تهران بازی دوستانه‌ای نداریم.

-الان وضعیت محمدی و عالیشاه چطور است؟کی آماده می‌شوند؟
محمدی که اینجا با ما تمرین می‌کند و مشکل خاصی ندارد اما عالیشاه حدود دو ماه دیگر کار دارد و تا آن موقع نمی‌توانیم از او استفاده کنیم.

-در این چند روز مسئولین و مربیان باشگاه سایپا در گفتگوهای‌شان طوری القاء می‌کنند که انگار اتفاقات بازی راه‌اهن-فولاد در داوری بازی سایپا-راه‌آهن تاثیر داشته و داور به نفع تیم شما گرفته‌ است. نظرتان چیست؟
به نظر من بعضی‌ها طاقت باخت را ندارند. سایپایی‌ها فکر نمی‌کردند به تیم ما ببازند به همین دلیل ناراحت هستند و دلایلی که می‌آورند منطقی نیست. آنها مدام از بازی پرسپولیس-استقلال حرف می‌زنند و داوری آن بازی را با بازی ما مقایسه می‌کنند. مگر داور در یک بازی اشتباه می‌کند باید در بازیهای بعدی هم اشتباه کند؟

-یعنی به نظر شما داوری بازی سایپا-راه‌اهن مشکل نداشت؟
این بازی جزو بازیهایی بود که داوری‌اش اصلا مشکل نداشت. آنها روی صحنه پنالتی حرف دارند در صورتی که فیلم بازی به خوبی نشان می‌دهد که پنالتی درست بوده و هر کس آن را ببیند همین نظر را می‌دهد. آنها در رویای خودشان نتیجه دیگری را دیده بودند اما بازی منطقی بازیکنان ما همه چیز را تغییر داد و سه امتیاز را ما گرفتیم.

-به عنوان آخرین سوال، درباره هیات مدیره پرسپولیس با شما صحبت کرده بودند یا خبرهایی که منتشر می‌شد شایعه بود؟
اصلا هیچ کس با من صحبت نکرده بود و همه چیز شایعه بود.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir


مطالب داغ ورزشی:
وقتی نوشابه جگر پروین را خنک می کند!+عکس
ژوزه خودکشی کرد.
اتفاقی عجیب در اردوگاه استقلال!
آخرین وضعیت ژوزه و احتمال حضور دنیزلی/ ماجرای قرارداد 3.5 میلیاردی