سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: «اصلا هیچکس در مورد پرسپولیس با من صحبت نکرده بود و همه چیز شایعه بود.»

جام نیوز: سایت باشگاه راه آهن نوشت: علی دایی و تیمش روزهای پرکاری را در اردوی ترکیه پشت سر می‌گذارند. تمرینات تاکتیکی و بدنسازی که بعضا به دو جلسه در روز می‌رسد و همچنین بازی‌های دوستانه‌ای که در پیش است، وقت دایی و شاگردانش در تیم راه‌آهن را پر کرده است.


سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در دومین روز اردوی ترکیه و پیش از بازی فردا سه‌شنبه تیمش با تیم "ب" گالاتاسرای ترکیه گفتگویی انجام داده که آن را در زیر می‌خوانید:


* از اردوی ترکیه و شرایط تیم تا اینجای کار راضی هستید؟
- فرصت خوبی پیش آمد تا یکبار دیگر دور هم جمع شویم و بچه‌ها از هر نظر مثل تغذیه، استراحت، تمرین و... تحت کنترل ما باشند. فعلا دو جلسه تمرین کرده‌ایم که زمین خیلی خوب بوده اما از نظر سالن و وسایل بدنسازی محل اردوی ما شرایط خیلی مطلوبی ندارند. با این حال اردوی خوبی است و باعث شده بیشتر همدیگر را بشناسیم و بفهمیم. سعی می‌کنیم تمرینات خوبی هم داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه خوبی از این اردو بگیریم.


* در این اردو بیشتر روی چه چیزی تمرکز می‌کنید؟ می‌خواهید به تیم فشار بیاورید یا اینکه از فرصت بازی‌های تدارکاتی برای مباحث تاکتیکی استفاده کنید؟
- به هردو موضوع فکر می‌کنیم. با توجه به بازی‌های دوستانه‌ای که داریم، برنامه تمرینات و شدت و فشار آن را تنظیم می‌کنیم. از طرفی به کارهای بدنی هم توجه ویژه‌ای داریم و حتی تمرینات تاکتیکی را طوری طراحی می‌کنیم که شرایط بدنی بچه‌ها بهتر شود. خدارا شکر بچه‌ها هم خوب تمرین می‌کنند و وضعیت خوبی دارند.


* طبق درخواست شما، دو بازی تدارکاتی برای تیم فراهم شده و قرار است فردا اولین بازی را مقابل "ب" گالاتاسرای انجام دهید. فکر می‌کنید این بازی‍‌ها برای تیم مفید باشد؟
- مطمئنا همینطور است. تیم "ب" گالاتاسرای حریف خوبی برای ماست و شهرداری استانبول هم که در سوپرلیگ ترکیه بازی می‌کند و فشار خوبی به بچه‌ها می‌آورد. هر دو تیم  قدر هستند و بازی با آنها برای ما خیلی مفید است.


* آقای دایی از الان به بازی با استقلال  فکر می‌کنید یا نه؟
- مطمئنا. ما از الان به بازی بعدی‌مان در لیگ فکر می‌کنیم و تمام این کارها و تمرینات برای این است که بازی بعدی را با موفقیت پشت سر بگذاریم. ضمن اینکه همین دو بازی دوستانه در استانبول کافی است و در تهران بازی دوستانه‌ای نداریم.


* وضعیت محمدی و عالیشاه چطور است؟ این دو بازیکن چه زمانی آماده می‌شوند؟
- محمدی که اینجا با ما تمرین می‌کند و مشکل خاصی ندارد اما عالیشاه حدود دو ماه دیگر کار دارد و تا آن موقع نمی‌توانیم از او استفاده کنیم.


* در این چند روز مسئولان و مربیان باشگاه سایپا در گفتگوهای‌شان طوری القاء می‌کنند که انگار اتفاقات بازی راه‌آهن - فولاد در داوری بازی سایپا - راه‌آهن تاثیر داشته و داور به نفع تیم شما قضاوت کرده‌ است. نظرتان چیست؟
- به نظر من بعضی‌ها طاقت باخت را ندارند. سایپایی‌ها فکر نمی‌کردند به تیم ما ببازند به همین دلیل ناراحت هستند. دلایلی که می‌آورند، منطقی نیست. آنها مدام از بازی پرسپولیس - استقلال حرف می‌زنند و داوری آن بازی را با بازی ما مقایسه می‌کنند. مگر داور در یک بازی اشتباه می‌کند باید در بازی‌های بعدی هم اشتباه کند؟


* یعنی به نظر شما داوری بازی سایپا - راه‌آهن مشکل نداشت؟
- این بازی جزو بازی‌هایی بود که داوری‌اش اصلا مشکل نداشت. آنها روی صحنه پنالتی حرف دارند در صورتی که فیلم بازی به خوبی نشان می‌دهد پنالتی درست بوده و هر کس آن را ببیند، همین نظر را می‌دهد. آنها در رویای خودشان نتیجه دیگری را دیده بودند اما بازی منطقی بازیکنان ما همه چیز را تغییر داد و سه امتیاز را ما گرفتیم.


* به عنوان آخرین سوال، درباره هیات مدیره پرسپولیس با شما صحبت کرده بودند یا خبرهایی که منتشر می‌شد، شایعه بود؟
- اصلا هیچکس با من صحبت نکرده بود و همه چیز شایعه بود.






گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب داغ ورزشی:
آیا تاج پرسپولیسی می شود؟
عهدنامه قهرمانی هم دوای درد پرسپولیس نبود
گلایه ایمون زاید: پرسپولیس گذرنامه‌ام را دیر داد
زن و شوهر انگلیسی طلاهای دوچرخه‌سواری را درو کردند