مدافع پرسپولیس گفت: در بازی های اخیر شرایط تیم عوض شده است، همه در تلاش هستند و در ادامه مسابقات، بازی هایی در شأن پرسپولیس انجام خواهیم داد.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس:مدافع پرسپولیس گفت: در بازی های اخیر شرایط تیم عوض شده است، همه در تلاش هستند و در ادامه مسابقات، بازی هایی در شأن پرسپولیس انجام خواهیم داد.محسن بنگر افزود: همانطور که پیش از این اعلام کرده بودم، قصد نداشتم مصاحبه کنم ولی اگر بخواهم درباره وضعیت تیم بگویم، احساسم این است که شرایط در بازی های بعدی تغییر خواهد کرد. پرسپولیس با یک پیروزی مشکلات را پشت سر می گذارد و روند خوبی را شروع خواهیم کرد.
وی ادامه داد: این اتفاق می توانست از بازی با فولاد روی بدهد ولی بدشانس بودیم که آن گل را روی غافلگیری دریافت کردیم. اگر آن توپ وارد دروازه نمی شد، الان شرایط به کلی فرق می کرد و این فشارها تمام شده بود.
مدافع پرسپولیس تصریح کرد: کادر فنی و بازیکنان تمام توان خود را برای پشت سر گذاشتن این شرایط وسط گذاشته اند. ما نتایج خوبی نگرفته ایم اما شرایط در دو بازی اخیر تغییر کرده است.
بنگر در پایان افزود: انتظارات هواداران از تیم بر حق است و ما تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا با انجام بازی هایی در شأن پرسپولیس، این انتظارات را بر آورده کنیم.





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
fc-perspolis.com

مطالب داغ ورزشی:
فوتبالیست سوئدی در جریان مسابقه جان باخت
تیم ملی والیبال به مرحله نهایی رقابت‎های گزینشی لیگ جهانی صعود کرد
اخراج علی کریمی، راه حل جدید خروج از بحران؟
رکورد اعجاب انگیز سرالکس فرگوسن