قهرمان پرتاب دیسک ایران گفت: امیدوارم پس از کسب اولین قهرمانی با پیراهن پرسپولیس در آینده نیز برای این باشگاه افتخار آفرینی کنم.

فارس: احسان حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد قهرمانی‌اش در مرحله پایانی لیگ دو و میدانی اظهار داشت: مسابقه خوبی بود و آمده بودم اول شوم. پس از 2 سال خوشحالم که توانستم دوباره در لیگ ایران مسابقه بدهم.

وی در مورد شرایط برگزاری مسابقه گفت: خوشحالم که تماشاگران به ورزشگاه آمدند و تشویقم کردند. فقط یک مقدار دایره پرتاب‌ها لیز بود و مشکلاتی ایجاد کرده بود که خوشبختانه برطرف شد.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن در مورد حضور رویانیان مدیر عامل پرسپولیس و هواداران این تیم گفت: خوشحالم رویانیان افتخار داد و مسابقه‌ام را از نزدیک دید. من عضو پرسپولیس هستم و هواداران هم خوب حمایتم کردند. فکر کنم این اولین بار بود که رویانیان در ورزشگاه حضور داشت. در فوتبال هم به ورزشگاه نرفته بود و این اولین بارش بود. امیدوارم در مسابقات بعدی بتوانم باز هم پرتاب‌های خوبی داشته باشم.

دو و میدانی کار باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: در این مرحله 62 متر و 82 سانتی متر پرتاب کردم اما هنوز با آمادگی کامل فاصله دارم و باید با تمرین بیشتر به مرز آمادگی برسم. امیدوارم قهرمانی‌هایم با پرسپولیس ادامه داشته باشد و بتوانم دل هواداران این باشگاه را خوشحال کنم.

  روز گذشته نخستین قهرمانی احسان حدادی در ماده پرتاب دیسک با پیراهن پرسپولیس بدست آمد.





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
farsnews.com


مطالب داغ سایر بخش ها:
فتح الله زاده از عوامل لو رفتن ترکیب استقلال در دربی پرده برداشت
اعتراضات علیه محسن قهرمانی ادامه دارد!
مرفاوی: هیچ تیمی در ایران اندازه استقلال مهره ندارد
حضور سر زده عادل فردوسی پور در مناطق زلزله زده
در جلسه رویانیان و زاید چه گذشت!