تاجری دوبی نشین که این روزها در اطراف تیم ملی فوتبال دیده می‌شود، امکان سفر با این تیم را به دلیل مخالفت سرمربی از دست داد.

مشرق: پس از حضور مجدد علی کفاشیان در مسند ریاست فدراسیون و آمدن یک شخص جدید به جمع مدیران فدراسیون که عملکردش در گذشته با انتقاداتی جدی همراه است، اتفاقات جالبی در فوتبال این مرز و بوم روی داد. از جمله می توان عنوان داشت که روند مبارزه در مفاسد این رشته به طرز عجیبی کاهش پیدا کرد؛ اگر نگوییم متوقف شد.
از سوی دیگر، فعالیت های تاجر دبی نشین که مدتی خبری از او نبود، به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده و هر روز نیز بر دامنه آن افزوده می شود. گفته می شود او که دستی در انتخابات فدراسیون نیز داشته و در آن روزها حسابی فعال بوده، برای خود جایگاهی در تیم ملی را هدف گرفته است و قصد دارد جایی در مهم ترین تیم این مملکت برای خود دست و پا کند.
او حضور خود در کنار تیم ملی را با نزدیک شدن به کی روش آغاز کرده و در این راه نیز مدیران فدراسیون دست او را باز گذاشته اند. اما مورد حمایت همه نیست و چهره چندان محبوبی به شمار نمی رود. تا آنجا که یک بار اخراج از تیم ملی فوتبال را توسط کاپیتان تیم تجربه کرده است.
این شخص که مقیم ایران نیز نیست، رویای خود را نشستن بر نیمکت تیم ملی می بیند که برای آن حاضر است هزینه زیادی دهد. او برای رسیدن به این هدف نمی خواهد از تیم ملی دور باشد و گویا در همه اردوها هم قصد حضور دارد.
این تاجر برای اردوی مجارستان هم نقشه کشیده بود تا همراه تیم حضور داشته باشد؛ اما با رفتار تند کارلوس کی روش مواجه شد. سرمربی تیم ملی بدون هیچ تعارفی او را از فهرست مسافران به این کشور اروپایی خط زد و اجازه نداد در این اردو باشد.
تلاش های حامیان او در فدراسیون هم باعث نشد تا نظر کی روش عوض شود. این پایان کار مقیم دبی برای رسیدن به رویایش نیست و این داستان ادامه دارد؛ اما جالب است که یک خارجی از میزان دلسوزی بیشتری نسبت به مدیران فدراسیون برخوردار است!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
mashreghnews.ir


مطالب داغ ورزشی:
چیزی از کی‌روش ندیده‌ایم/ تصمیم ملی‌پوشان قابل درک نیست
واکنش رویانیان به خیز مایلی کهن برای پرسپولیسی شدن
علی‌عسگر از پرسپولیس کنار گذاشته شد/ تبعید به تیم دوم پرسپولیس!
پیشنهاد غیرحرفه‌ای 4 باشگاه به بازیکنان پرسپولیس/ شکایت می‌کنیم