هنوز بعد از احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان مطمئنی در فوتبال ایران مطرح نشده و خیلی‌ها می‌گویند امثال مهدی رحمتی فرسنگ‌ها با عابدزاده فاصله دارند.

 این روزها پسر عابدزاده با پرسپولیس تمرین می‌کند ولی به او میدان داده نشده است. احمدرضا هم در نیوجرسی آمریکاست ولی در مصاحبه با ما تاکید کرد به زودی می‌آید تا سر مزار پدر همسرش برود.او راه حل جالبی هم برای حل مشکل نتیجه گیری پرسپولیس دارد.تازه ترین حرف های عقاب را می خوانید:

 * چه زمانی به ایران می‌‌آیید؟

- به زودی خواهم آمد. بعد از حل یک‌سری از کارهای شخصی‌ حتما به ایران می‌آیم تا سر مزار پدر همسرم بروم. متاسفانه در زمان فوت ایشان من ایران نبودم.

 * بازی‌های لیگ را دنبال می‌کنی؟

- نه به آن صورت ولی می‌دانم که پرسپولیس شانزدهم است و اصلا اوضاع خوبی ندارد. من واقعا متاسفم چون نمی‌توانم نسبت به پرسپولیس بی‌تفاوت باشم. متاسفانه چند سالی است که سهم هواداران فقط غم و اندوه است و انگار این مشکل نمی‌خواهد حل شود.

 * راه حل شما چیست؟

- به نظر من باید بازیکنان پرسپولیس در تمرینات شلاق بخورند. آن‌ها خوب تمرین نمی‌کنند وگرنه این‌طوری بازی نمی‌کنند. مگر می‌شود تیمی به بزرگی پرسپولیس از ۷ بازی فقط یکی را ببرد و تازه ۳ مسابقه را هم واگذار کند؟!

 * امسال که خیلی بازیکن خریدند و لقب میلیاردی و کهکشانی گرفتند؟

- بله خریدند ولی در چند پست هنوز مشکل دارند. بازیکنان هنوز نمی‌دانند پیراهن چه تیم بزرگی را برتن کرده‌اند و نگاه میلیون‌ها نفر به آن‌هاست. حضور در مکان شانزدهم در شأن پرسپولیس نیست و من واقعا متاسفم.

 * استقلال را چطور دیدی؟

- من اکثر بازی‌ها را ندیدم ولی شنیدم که استقلال هم خوب بازی نمی‌کند و حتی در دربی باید به پرسپولیس می‌باخته. استقلال هم مثل پرسپولیس مهره زیاد دارد ولی خوب بازی نمی‌کند.

 * از تیم ملی بگو. متاسفانه تیم ملی هم خوب بازی نمی‌کند؟

- خب وقتی لیگمان ضعیف است، معلوم است که تیم ملی هم مشکل پیدا می‌کند. ما حتی نمی‌توانیم قطر را ببریم و این خیلی بد است. الان هم برای بازی با تیمی چون لبنان همه استرس دارند. در حالی‌که در شرایط طبیعی ما باید با اختلاف ۴ گل تیمی چون لبنان را شکست بدهیم، البته من فکر می‌کنم بازی اصلی ما با کره‌جنوبی در تهران است اگر آن بازی را ببریم تا ۹۰ درصد راه صعود را پیموده‌ایم.

 * فکر می‌کنی کره را ببریم؟

- راستش تا این لحظه که خیلی امیدوار نیستم. یعنی تیم ملی طوری کار نکرده که ما را امیدوار کند اما به هر حال پتانسیل فوتبال ما بالاست و بردن کره جنوبی هم چیزی شبیه معجزه نیست و کاری نشدنی قلمداد نمی‌شود.

* وضعیت امیر را پی‌گیری می‌کنی؟


- با او در تماس هستم و همان‌طور که قبلا گفتم امیر باید خودش حقش را در پرسپولیس بگیرد.





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:setarehnews
.ir

مطالب داغ ورزشی:
مدافع سابق ذوب‌آهن به ملوان انزلی پیوست
گل زیبا از فرهاد مجیدی/فیلم
رای ۸۲ درصدی هواداران در نظر سنجی روزنامه‌‌ آس / رونالدو از رئال برود بهتر است
تماشاچيان ايرانی در المپيک 2012 لندن/تصاویر