فولام شاید قصد خراب کردن دژاگه را داشته باشد. محمدالفاید، مالک مصری این باشگاه ارتباط خوبی با قطری‌ها دارد و ممکن است با آنها لابی کند.

گل: اشکان دژاگه، بازیکن ایرانی‌الاصل که سال‌ها در فوتبال آلمان بازی کرد حالا از این به بعد در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به میدان خواهد رفت.

 دژاگه هفته گذشته به صورت رسمی راهی باشگاه فولام شد. این اتفاق دقیقاً با دعوت شدن دژاگه به تیم ملی ایران همراه بود ولی او به اردوی تیم ملی نیامد و گفته می‌شد که به دلیل مصدومیت نتوانست به جمع ملی‌پوشان بپیوندد. با این حال این یک اتفاق مهم است که یک بازیکن ایرانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به میدان خواهد رفت.

نکته جالب توجه در مورد دژاگه، حرف‌های بهمن فروتن است. فروتن که در فوتبال ایران با اظهارنظرهای عجیب‌اش شناخته شده است، در مورد پیوستن دژاگه به فولام اظهارنظر جالبی دارد. او می‌گوید: «فولام شاید قصد خراب کردن دژاگه را داشته باشد. محمدالفاید، مالک مصری این باشگاه ارتباط خوبی با قطری‌ها دارد و ممکن است با آنها لابی کند و دژاگه را در این باشگاه نیمکت‌نشین کند تا این بازیکن خراب شود!» از فروتن چنین اظهارنظرهایی را در گذشته هم شنیده‌ایم و چندان عجیب به نظر نمی‌رسد.

محمدالفاید یک میلیاردر مصری است که مالک باشگاه فولام محسوب می‌شود. او در انگلیس بسیار مشهور است و چند سال قبل پسرش دودی با پرنس دیانا قصد ازدواج داشت  که البته این زوج مدتی بعد در یک تصادف رانندگی جان خود را از دست دادند.





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
goal.com

مطالب داغ ورزشی:
گردان رسما عذرخواهی کرد؛ مرا ببخشید جبران می کنم
زهرای کماندار هم حذف شد!
شادی از کسب مدال بازماند
اعلام لیست بازیکنان استقلال برای بازی با ذوب آهن /باز هم جباری در فهرست قلعه نویی نیست