سرمربی تيم ملی دستورات تاکتیکی برای بازی مهم امروز مقابل لبنان را به ملی پوشان گوشزد نمود.

کارلوس کی‌روش در جلسه‌ای که با بازیکنان تیم ملی داشت، تاکید کرد اگر بتوانند عنتر را مهار کنند تا حدود زیادی زهر حملات این تیم را خواهند گرفت. وی همچنین گفت مهم‌ترین مهره خط دفاع این تیم نیز یوسف محمد است که شاید به بازی امروز نرسد: «او مصدوم است و شاید به این بازی نرسد.»

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: «در خط هافبک عنتر بازیکن بسیار مهمی است و بازی‌ساز اصلی آن‌ها به حساب می‌آید. اگر نتوانیم او را کنترل کنیم مشکلات زیادی خواهیم داشت.» نکونام برای مهار این بازیکن مامور شد.

کی‌روش همچنین به بازیکنان تیم ملی هشدار داد که نباید لبنان را دست‌کم بگیرند: «قطر با یک گل آن‌ها را در بیروت شکست داد ولی فراموش نکنید تیم آماده ازبکستان نتوانست لبنان را شکست دهد. این تیم در خانه بسیار خطرناک است و حتی در مرحله قبل موفق شد کره‌جنوبی را از پیش‌رو بردارد. پس هیچ‌گاه این تیم را دست‌کم نگیرید.»

کی‌روش همچنین درباره نوع فوتبال لبنانی‌ها توضیح داد: «این تیم روی زمین فوتبال بازی می‌کند و طبق فیلم‌هایی که ما دیده‌ایم و همین‌طور چیزی که در بازی لبنان مشاهده کردم، سرعت انتقال توپ‌شان بالاست. به همین دلیل نباید در میانه میدان اشتباه بزرگی انجام دهیم.»

سرمربی تیم ملی ولی در جمع بازیکنان توضیح داد مطمئن است که می‌توانند لبنان را شکست دهند: «ما می‌توانیم این بازی را ببریم و خودمان را از فشار نجات دهیم یا این که نتیجه نگیریم و اوضاع بدتر شود.»




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
.jamnews.ir


مطالب داغ ورزشی:
مايلي‌کهن به پرسپوليس نزديک مي‌شود؟
علی کریمی: با دست پر به ایران برمی گردیم!
فرشاد پیوس:مهدی کیا گفته پیراهن شماره ۱۷ من را به کسی نمی دهد!
قلعه نویی 40 دقیقه با استقلالی‌ها حرف زد!