همواره کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال تاکید دارند که در فوتبال ایران استعدادهای بی اندازه ای وجود دارد. اما واقعیت این است که خیلی از این استعدادها فرصت خودنمایی پیدا نمی کنند و می سوزند.

شبکه ایران: بخشی از این اتفاق به خاطر عدم برنامه ریزی مناسب و نبود ساختار درست است و بخشی دیگر از آن به روابط نادرست مربوط می شود که باعث می شود جای ظهور استعدادها تنگ شود. برای این موارد نمونه های عینی کم نیست. یکی از بازیکنان معروف شاغل در یکی از تیم های لیگ برتر که حضور همیشگی اش در کنار سرمربی فعلی این تیم در تیم های دیگر نیز معمولا سوال برانگیز بوده، در این فصل هم در حالی با پیوستن این آقای سرمربی به تیم جدیدش بار دیگر شاگردی وی را پذیرفت که مثل همیشه حضور او در این تیم بحث برانگیز بود و سوال های زیادی را در پی داشت.

این بازیکن معروف که مدتی نیز پیراهن تیم ملی کشورمان را بر تن داشته، به رغم عملکرد نه چندان قابل قبولش در سال های اخیر، بار دیگر به تیمی ملحق شد که این مربی هدایت آن را بر عهده دارد. در واقع این بازیکن یکسری کارهای ساخت و ساز در شمال تهران با آقای مربی در قالب شراکت انجام می دهد و می توان این بازیکن و مربی را شریک تجاری یکدیگر دانست. این بازیکن چند فصل پیش از یکی از تیم های کم بضاعت شهرستانی به عضویت یک تیم بزرگ تهرانی در آمد و از آن سال تاکنون به غیر از یک فصل، همواره در تیم هایی بازی می کرده که این آقای سرمربی هدایت آن را بر عهده داشته است.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
.inn.ir


مطالب داغ ورزشی:
اختلافات علی کریمی و رویانیان در اوج!
تصاویر صفحه نخست روزنامه های ورزشی 20/6/1391
اینزاگی و اولین تجربه مربی گری !
توقف استقلال مقابل داماش