عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «به نظر من بهتر است فداحسین مالکی به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه انتخاب شود.»

فارس: مهدی تاج با اشاره به شایعاتی مبنی بر انشعاب و اختلاف در هیئت‌مدیره پرسپولیس عنوان کرد: «من تصمیم به پاسخگویی به مطالب روزنامه‌ها را ندارم، چرا که ممکن است هر روز تیتری بزنند و ما باید پاسخ بدهیم که این موضوع درست نیست، اما تأکید می‌کنم در مجموعه هیئت‌مدیره پرسپولیس هیچ اختلافی وجود ندارد.
»

وی اضافه کرد: «پرسپولیس تیم بزرگی است و اگر نگوییم تیم ملی است اما اگر قوی و قدرتمند باشد سهم بسزا و زیادی در تیم ملی دارد. باید تلاش کنیم پرسپولیس، قدرتمندتر از گذشته شود چرا که این موضوع به سود فوتبال ملی ما است.»

 

عضو هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «در رده‌های پایه کارهای خوبی صورت گرفته و باید این موضوع را در باشگاه بیشتر توسعه دهیم تا بتوانیم با سازندگی به پیشرفت پرسپولیس کمک کنیم.»

تاج در پاسخ به این سؤال که از بین شما و فداحسین‌ مالکی چه کسی رئیس‌ هیئت‌ مدیره باشگاه پرسپولیس می‌شود خاطرنشان کرد: «آقای مالکی دوست عزیز من است و اعتقاد دارم با توجه به اینکه وی یک عنصر سیاسی است کارایی بیشتری نسبت به من دارد و به نظر من بهتر است وی رئیس هیئت مدیره شود. باید از ایشان و سایر اعضای هیئت مدیره که به من لطف داشتند تشکر کنم.»

 

وی درباره اینکه تجربه حضور در سپاهان و فعالیت در هیئت‌مدیره این باشگاه را دارد گفت: «باید در حوزه‌های اقتصادی و برنامه‌ریزی کار جدی کنیم. در واقع دنبال این هستم برنامه‌هایی که در باشگاه سپاهان انجام داده‌ام را در پرسپولیس نیز انجام دهم. این توان در هیئت‌مدیره پرسپولیس وجود دارد و باید با همدلی و یکدلی شرایط را به سمت بهتر شدن پیش ببریم.»

تاج درباره اینکه 20 سال در سپاهان حضور داشته و چه تشابهی بین این باشگاه و پرسپولیس می‌بیند، تأکید کرد: «ریشه هر دو باشگاه در شاهین است و پرسپولیس و سپاهان از مکتب شاهین پیروی می‌کنند. من 20 سال در سپاهان حضور داشته‌ام و مرحوم حریری که بنیان‌گذار این باشگاه بود یک شاهینی اصیل محسوب می‌شد. مناسبات اخلاقی و رعایت ادب و احترام ملاک اصلی در باشگاه سپاهان بود و پرسپولیس نیز همینگونه است.»

 

وی ادامه داد: «تفاوت این دو باشگاه در این است که پرسپولیس نسبت به سپاهان بیشتر کانون توجه است. پرسپولیس اگر رشد کند تأثیر ملی آن بسیار بیشتر از باشگاه‌های دیگر است.»

تاج درباره حضور رویانیان به عنوان مدیرعامل گفت: «ایشان کارشان را انجام می‌دهد و به اندازه کافی زحمت می‌کشد. کمک‌های دیگران به رویانیان باعث می‌شود برنامه‌های مد نظر زودتر به مرحله عملیاتی برسد.»

وی در پاسخ به این سؤال که چرا از اسفندماه سال گذشته و پس از جدایی از فدراسیون فوتبال مصاحبه‌ای انجام نداده گفت: «من در انتخابات فدراسیون در هیچ پستی کاندیدا نبودم تا موضعی داشته باشم و به همین دلیل صحبت خاصی انجام ندادم.»

 

تاج در پاسخ به این سؤال که پس از حضورش در پرسپولیس نیز صحبتی نکرده اظهار داشت: «در پرسپولیس کار جدی انجام نشده و من اعتقاد دارم تا زمانی که کار مثبتی انجام نشده نباید صحبت کرد. مصاحبه، مشکلی را حل نمی‌کند و حتی ممکن است به مشکلات بیفزاید. بنا ندارم زیاد صحبت کنم و می‌خواهم انرژی‌ام را برای موفقیت پرسپولیس صرف کنم

عضو هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس درباره حضور این تیم در رده شانزدهم جدول گفت: «جای پرسپولیس در این رتبه نیست. قابلیت‌های نهفته‌ای در پرسپولیس وجود دارد که باید روی آن ها کار شود. با آرام شدن فضا و دوری از فشارهای روحی و روانی و تقویت روح دوستی، تعامل و تفاهم پرسپولیس در جدول صعود خواهد کرد. پرسپولیس هر چند شرایط سختی دارد اما در جدول صعود می‌کند.»

نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با اشاره به شرایط تیم ملی عنوان کرد: «اگر تیم ملی به جام جهانی نرود همه متضرر می‌شوند و فوتبال ملی ما آسیب می‌بیند. در این صورت حالت برزخی برای فوتبال به وجود می‌آید. امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا تیم ملی به جام جهانی 2014 راه یابد. امیدوارم تاثیر کی‌روش در فوتبال ایران همانند تاثیر ولاسکو در والیبال ایران باشد.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
.farsnews.com


مطالب داغ ورزشی:
پیامک تحریک‌آمیز به بازیکنان پرسپولیس!
عصبانیت امیر قلعه نویی از نکونام
دربی 3-0 به سود پرسپولیس خواهد شد؟
مصدومیت وحشتناک وین رونی+عکس
تصاویر/مراسم تقدیر از قهرمانان المپیک