سرمربی نفت تهران می گوید بازیکنان این تیم در بازی با پرسپولیس استرس داشته اند.

خبرآنلاین:منصور ابراهیم زاده پس از تساوی مقابل پرسپولیس در تهران گفت:«اگر تلاش بیشتری می کردیم می توانستیم به گل برسیم.»او این را گفت و ادامه داد:«به نظرم بازیکنان ما در این بازی استرس داشتند.با این حال از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.آنها می توانند در بازی های بعد با اعتماد به نفس نتایج بهتری بگیرند.»
او در پاسخ به این سوال که چه جایگاهی را برای نفت در پایان لیگ تصور می کنید گفت:«ما تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.آروز می کنم که در پایان فصل در همین جایگاهی که الان هستیم باشیم.»
سرمربی نفت در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد پرسپولیس و نتایجی که این تیم می گیرد چیست،گفت:« این مسئله در حیطه کاری من نیست. من مربی فوتبال هستم نه کارشناس. فقط در مورد تیمم و اینکه از لحاظ فنی در بین دو نیمه چه اتفاقی افتاد صحبت کنم اما اگر بخواهید فوتبالی صحبت کنیم باید بگویم حتی ایمان موسوی بازیکن ما در این دیدار استرس داشت و خیلی از بازیکنانم به خاطر استرسی که داشتند، نتوانستند از توانایی‌های خود استفاده کنند. پرسپولیس هم چون می‌خواهد نتیجه بگیرد و بازیکنانش در پرسپولیس و حتی در تیم ملی نتوانستند نتیجه خوبی بگیرند، استرس زیادی دارند. آنها بازیکنان خوبی دارند و اگر کمتر اشتباه کنند، مطمئنا می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، اجازه بدهید در بقیه مسائل دخالت نکنم.»
وی در مورد اینکه در یک صحنه به داور اعتراض داشت و معتقد به خطای پنالتی بود، گفت:« بازیکن ما جلوتر از مدافع پرسپولیس بود، اما داور به صحنه نزدیک‌تر بود. بازیکنم یا باید خودش را زمین زده باشد و یا اینکه او را سرنگون کرده باشند. کارشناسان باید در مورد این مسئله نظر بدهند.»




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir


مطالب داغ ورزشی:
گفت و گوی مفصل مایلی کهن درباره تیم ملی و کی روش؛ این تیم را باید به عاشق ها داد نه کاسب ها
پرسپولیسی ها و فوتبال تنیسی/ تصاویر
ورود بانوان به سالن والیبال ممنوع / کاریکاتور
بنگر هم به جمع مصدومان پرسپولیس پیوست