مدیر عامل باشگاه پرسپولیس برای آخرین بار با بازیکنان این تیم اتمام حجت کرد.

خبرآنلاین:تمرین دیروز سرخپوشان در حالی برگزار شد که محمد رویانیان شخصا در این تمرین حضور داشت و عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفت. او که کاملا چهره گرفته ای داشت در طول تمرین با کسی حرف نزد. البته شاید این اتفاق به دلیل برخورد سرد علی کریمی با سردار باشد که در ابتدای تمرین رخ داد؛ به هر حال هر چه که بود رویانیان هم در پایان این رفتارها را تلافی کرد و در ادامه حرف هایی که روز گذشته زده بود با همه بازیکنان، اعم از کاپیتان، قدیمی ها و تازه واردها و آنهایی که توی کار تیم می گذارند اتمام حجت کرد.
سردار به خبرنگاران گفت:«این آخرین فرصتی است که به بازیکنان می دهم.من روز گذشته تمام حرفهایم را زدم. امروز هم به این دلیل به تمرین آمدم که آخرین اولتیماتوم را داده باشم.شما می توانید اسم این را اتمام حجت بگذارید ولی باید بگویم که هر کس دلش با تیم نیست می تواند از پرسپولیس جدا شود.»
او در پاسخ به این سوال که چه حرفهایی بین شما و بازیکنان رد و بدل شد این واکنش را نشان داد:«من تمام حرف هایی را که باید می زدم را گفتم.گفتم آنها باید بدانند که پرسپولیس طرفداران زیادی دارد و تیم کوچکی نیست.نباید نق بزنید و بی انضباطی کنید.من خودم تمام اعتبارم و حیثیتم را گذاشته ام.مردم از ما انتظار دارند که پرسپولیس نتیجه بگیرد.»
رویانیان با بیان اینکه تا به حال هر کاری برای بازیکنان و پرسپولیس انجام داده است این بار یک تهدید می کند و می گوید:«بازیکنان تا امروز هر امکاناتی که خواسته اند را برایشان فراهم کرده ام اما آنها باید بدانند که از این به بعد رویانیان هم جریمه می کند.مگر ما مسخره هستیم؟ما آمده ایم برای مردم کار کنیم.عزت ما دست این مردم است. همه کارها را ‌کرده‌ایم که نتیجه‌ بگیریم، اما چرا وضعیت پرسپولیس باید این گونه باشد؟ من دیگر تحملم را از دست داده‌ام.»
رویانیان در ادامه حرف هایش و در پاسخ به این سوال که آیا می دانید مشکل پرسپولیس چه چیزی است؟ گفت:« بله می‌دانم. داخل تیم برخی از بازیکنان احساس متفاوتی نسبت به مربی دارند. اول استیلی بود، بعد دنیزلی آمد و حالا ژوزه آیا همه این مربیان ایراد دارند؟ خب اگر این طور است فرگوسن را هم بیاوریم شما ایراد خواهید گرفت.امروز به بازیکنان گفتم هر کسی که نمی‌خواهد می‌تواند از پرسپولیس برود. هر کس برای جنگیدن و بازی نیامده بهتر است دیگر نباشد. گفتم اگر بازیکنی این شرایط را دارد اسم خودش را به سرپرست تیم بدهد. گفته بودم که آخرین اولتیماتوم را می‌دهم و امروز هم این کار را کردم.»
اما حرف های پایانی سرادر رویانیان.آنجا که او درباره صحبت‌های مایلی کهن که گفته بود ژوزه باید از پرسپولیس برود،حرف می زند و می گوید:« مایلی کهن تعادل ندارد و هر بار یک حرف می زند. او فوتبالیست و مربی خوبی بوده و آدم خوبی است، اما من روی حرف‌های او حساب نمی‌کنم. مایلی کهن هر بار یک نظر می‌دهد.»




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
khabaronline.ir


مطالب داغ ورزشی:
تمسخر چند بازیکن پرسپولیس توسط بازیکن دیگر
کاروان‌ ایران‌ در اختتامیه‌ پارالمپیک‌ شرکت‌ نمی‌کند
گزارش تصویری از تمرین پرسپولیس
زیباترین گل زده شده در تاریخ فوتبال زنان/فیلم