ایمون زاید با اینکه بسیار بازیکن محبوبی در پرسپولیس به شمار می رود اما در این فصل با اینکه نسبتا شرایط خوبی برای حضور در ترکیب تیم داشته، هنوز موفق به گلزنی نشده و این مساله، هواداران را نگران کرده است.

خبرآنلاین: زاید که با اتفاقات سوال برانگیزی به پرسپولیس برگشت و قرارداد جالبی با تیم بست، حالا صدای اعتراضش را به هوا بلند می کند و صحبت های جدیدی از او می شنویم. زاید دیروز در ابتدا حرف هایش را با خبرورزشی این طور شروع کرد: ما نباید همه چیز را به پای بدشانسی های مان بگذاریم. درست است که در فوتبال، شانس سهم زیادی در نتیجه گیری دارد ولی من معتقدم امسال تیم مان دچار مشکلاتی شده و باید ابتدا این مشکلات را حل کرد. از سوی دیگر واقعا برای من جای سوال و تعجب است که چرا بر خلاف فصل گذشته، در این فصل تا این حد به در بسته می خوریم. هیچ کس نیست که دلیل ناکامی های ما را بداند و بگوید فقط به این دلیل است که پرسپولیس نتیجه نمی گیرد. ما بهترین بازیکنان لیگ را در اختیار داریم اما تا این حد به در بسته می خوریم. نمی دانم دلیل چنین روندی چیست ولی خیلی علاقمندم شرایطی به وجود بیاید که هر چه زودتر روزهای خوب پرسپولیس را در کنار هواداران جشن بگیریم.
زاید که در دیدار مقابل نفت تهران هم نیمکت نشین بود، در این باره گفت: من نمی خواهم در کار مربیان دخالت کنم. قبلا حرف هایم را زده ام و می دانم تاثیری ندارد. شاید من اشتباه می کنم ولی این به نظر سرمربی برمی گردد. من آماده حضور 90 دقیقه ای در ترکیب هستم هیچ مشکلی ندارم. الان فکر می کنم نسبت به گذشته آمادگی بیشتری دارم و حتما این مساله در ادامه مسابقات افزایش پیدا می کند. دوستان و هواداران از من سوال می کنند چرا مثل پارسال نیستی اما من باید یک واقعیت مهم را بیان کنم و آن این است با این شرایط گل زدن کار دشواری در پرسپولیس است





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir


مطالب داغ ورزشی:
کمیل قاسمی: اگر باشم، طلای برزیل مال من است/ قرعه سخت و کلینچ، کار آزادکاران را در لندن ساخت
کمک یک میلیاردی صبا به زلزله‌زدگان
حسینی: اگر حسن‌زاده رسیدگی نکند هرچه از دهانم دربیاید در فوتبال می‌گویم
خبر رسمی: الکس سونگ به بارسا پیوست