دوبازی آن ها را آنالیز کرده ایم که تیمی دونده و شوتزن هستند .من دنبال این هستم که شاگردانم به خوبی بتوانند خط ارتباطی بین هافبک ها و مهاجمان فجر را به خوبی از کار بیندازد.

گل: امیر قلعه نویی سرمربی استقلال تیمش را آماده بازی با بجر سپاسی می کند و برای او کسب 3 امتیاز بازی روز جمعه بسیار مهم است تا آبی پوشان به کورس قهرمانی برگردند.قلعه نویی در آستانه این بازی تاکید می کند که هنوز استقلال به تیم دلخواهش تبدیل نشده است.حرف های سرمربی آبی ها را در مورد بازی با فجر و مسائل مختلف دیگر بخوانید.

 

ابتدا در خصوص وضعیت استقلال در آستانه بازی با فجر صحبت کنید.

من هنوز به ایده ال هایم نرسیدم و امروز هم دوباره تکرارمی کنم که استقلال تیم دلخواه من نشده است. اما درباره بازی با فجر باید بگویم که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.بازی با راه آهن یک بازی بود با آن اتفاقاتی که دیدیم و این هم یک بازی دیگر است. ما باید برنامه ریزی تازه ای برای این میدان داشته باشیم.

 

خیلی ها دوست دارند بدانند قلعه نویی تیمش را چگونه آرایش می کند. با توجه به اینکه محرومان استقلال هم بازگشته اند دوباره می خواهید آنها را در ترکیب قرار دهید؟

تا جمعه صبر کنید و خودتان متوجه می شوید در ذهن من چه می گذرد. شما خیلی عجله دارید(با خنده).

 

از نحوه بازی فجر سپاسی و خصوصیات این تیم چقدر شناخت دارید؟

دوبازی آن ها را آنالیز کرده ایم. آن ها تیمی دونده و شوتزن هستند . طبیعتا من دنبال این هستم که شاگردانم به خوبی بتوانند خط ارتباطی بین هافبک ها و مهاجمان فجر را به خوبی از کار بیندازند. اگر کمی از نظر روحی و روانی به آن شرایطی که مد نظرم است دست یابیم دیگر هیچ دغدغه ای نخواهم داشت. فقط باید کمی جلو بریم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

 

بهترین خط دفاع لیگ متعلق به استقلال است و بهترین خط حمله هم متعلق به تیم فجر.به این موضوع فکر کرده بودید؟

من نمی خواهم درباره این آمار حرفی بزنم. این ها چیزهایی است که روز کاغذ می آید. آن جا یعنی روی زمین  باید فوتبال بازی کنیم و شاید وقتی دقایقی از بازی گذشت بفهمیم که این آمار هیچ تاثیری ندارد. بازهم تکرار می کنم که در فوتبال هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.البته دنبال این هستم که رفته رفته بهترین خط حمله را هم داشته باشیم.

 

قبول دارید هنوز هوادران استقلال از بازی های این تیم استقبال خوبی نداشتند؟

گلایه ای از هواداران استقلال نداریم، حتی اگر یک تماشاگر هم به ورزشگاه بیاید به خاطرش می جنگیم. من ممنون دار این تماشاگران هستم و امیدوارم در کنار هم تیم بسیار خوبی را تشکیل بدهیم.

 

راستی در مورد مشکلاتی که بین رسانه ها و بازیکنان تیم ملی وجود دارد چه صحبتی دارید؟

مطبوعات رکن اول ورزش هستند و کار انتقال اخبار به عهده همین مطبوعات است. یعنی شما هستید که خبرهای ما را پوشش می دهید. من همیشه گفته ام ارزش قلم بسیار بالا است. خدا در قرآن نیز به قلم قسم خورده است  پس ما باید ارزش قلم را بدانیم.قلم مثل ناموس انسان می ماند و کسی که قلم می زند باید حواسش به نوشته هایش باشد. روی سخن من با یک عده بسیار کم بود که به اعتقاد من ارزش قلم را نگه نداشتند. نمی خواهم دیگر در این باره چیزی بگویم. اما من همیشه برای آن هایی که صادقانه و عادلانه قلم زده اند ارزش و احترام قائل بوده ام. چه طور می توانم رکن اول ورزش را از یاد ببرم؟ من برای مطبوعات خیلی ارزش قائلم. امیدوارم همه آنهایی که قلم می زنند طوری بنویسند که واقعیت داشته باشد و همیشه خدا در نوشته های خودشان در نظر بگیرند. من دوستدار رسانه ها هستم ولی دخالتی دراین موضوع ندارم چون در حیطه وظایفم نیست و فقط می توانم ابراز امیدواری کنم که هرچه زودتر این مشکلات برطرف شده و مشکلات ختم به خیر بشود.بازی با کره جنوبی نزدیک است و باید همه با هم متحد بشویم.





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com


مطالب داغ ورزشی:
هدیه کریم باقری به کودکان مناطق زلزله زده /تصاویر
وقتی وزنه بر گردن وزنه بردار می افتد/فیلم
فرگوسن: هرگز فکر نمی کردیم بتوانیم فن پرسی را بخریم
13 ورزشکاری که بعد از المپیک 2012 لندن ناپدید شدند!