بازی سپاهان و الاهلی عربستان در ورزشگاه فولادشهر با حواشی بسیاری همراه بود.

خبرآنلاین: یکی از مهم ترین حاشیه ها ترقه‌ای بود که نزدیکی پای کمک داور هنگ کنگی این بازی توسط عادل کلاه کج منفجر شد. کلاه کج درباره اتفاقات عجیب این بازی می گوید:«بازی ثانیه هایی متوقف شده بود و داور و کمک داور هم داشتند با هم درباره اشیایی که برخی تماشاگران به داخل زمین پرت کرده بودند حرف می زدند. من هم نزدیک صحنه بودم و متوجه شدم که یک تکه سنگ بزرگ داخل زمین است. برای اینکه داوران زیاد به موضوع حساس نشوند رفتم و آن تکه سنگ را برداشتم و پرت کردم بیرون زمین. به محض اینکه آن تکه سنگ روی زمین خورد تازه متوجه شدم نارنجک بود.»
او در این خصوص ادامه می دهد:«نارنجک طوری منفجر شد که کمک داور، داور و خودم با سرعت به سمت بیرون زمین حرکت کردیم. از ترس جا خورده بودم و نمی دانستم چه کاری باید انجام بدهم. خودم هم بی اختیار می دویدم و باورم نمی شد که نارنجک را خودم منفجر کردم.»
کلاه کج که از این صحنه به شدت متعجب شده است در ادامه حرف هایش گفت: «داوران اصلا نفهمیدند که آن ترقه توسط من منفجر شد. فکر می کردند از بالا پرت شد. خیلی شانس آوردم که آن ترقه در دستم منفجر نشد و گرنه ممکن بود آسیب شدیدی ببینم. از یک طرف خوشحال بودم که اتفاقی برای بازیکنان حریف نیفتاده چون اگر من آن ترقه را بیرون نمی انداختم قطعا زیرپای بازیکنان می رفت و اتفاق بدتری رخ می داد و از طرفی ناراحت بودم چون اصلا از هواداران توقع نداشتم این طوری برخورد کنند. این یک بازی بین المللی بود و هواداران نباید سپاهان را که از تیم های بزرگ آسیا محسوب می شود این طوری تصویر می کردند.»
کلاه کج حرف هایش را در مورد بازی با این جملات به پایان برد:« مطمئنا ما در بازی برگشت در عربستان الاهلی را شکست می دهیم اما از هواداران می خواهم رعایت کنند و دیگر از این اشیاء خطرناک داخل زمین پرت نکنند. واقعا خیلی کارشان وحشتناک بود. اگر پای یکی از بازیکنان حریف روی آن می رفت یا خدای ناکرده آسیبی به داوران وارد می شد حتما کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی را دربازی های بعد از ما می گرفت. حالا که اتفاق ناگواری نیفتاده شاید این موضوع با یک جریمه ختم به خیر بشود.»




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir


مطالب داغ ورزشی:
وقتی علی ضیاء والیبالیست می شود/عکس
اتفاق شگفت آور در فوتبال!
تصاویر صفحه نخست روزنامه های ورزشی 26/6/1391
بدترین شروع ده سال اخیر رئال و تثبیت صدرنشینی بارسا