به هر حال تماشاگران از تیم شان گل می خواهند و وقتی تا دقیقه 85 گل نمی بینند طبیعی است که شروع می کنند به تشویق مجیدی

گل: مدیر عامل باشگاه استقلال با ابراز رضایت از موقعیت این تیم در جدول رده‌بندی گفت: چون یک بازی از دیگر تیم‌ها کمتر داریم به چشم نمی‌آییم.
علی فتح الله زاده پس از دیدار تیم های استقلال و فجر که جمعه شب با تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی به پایان رسید ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: نمی شود گفت این بازی خوب بود یا بد. فجر تیم صدرنشین لیگ است و نمایش خوبی داشت. استقلال هم تلاشش را انجام داد اما نتوانست به یپروزی برسد.
 وی در پاسخ به این پرسش که چرا کادر فنی از حنیف عمران زاده در خط حمله استفاده کرد در حالی که امین منوچهری به عنوان یک مهاجم روی نیمکت بود گفت: ما چند وقت است که در تمرینات روی این مسئله کار می کنیم که حنیف عمران زاده را به خط حمله ببریم. او قبلا مهاجم بوده و حالا هم کم کم به او میدان می دهیم تا برود خط حمله!

 مدیر عامل باشگاه استقلال با بیان اینکه مشکلات مالی این باشگاه کمتراز قبل شده است گفت: چک هایی که گرفته بودیم نقد شده و مشکلاتمان را کمتر کرده است. با این حال ما سالانه 17.5 میلیارد بودجه داریم در حالی که می دانم دو تیم شهرستانی 22.5 میلیارد تومان هزینه می کنند.
فتح الله زاده در مورد تشویق فرهاد مجیدی توسط هواداران استقلال گفت: به هر حال تماشاگران از تیم شان گل می خواهند و وقتی تا دقیقه 85 گل نمی بینند طبیعی است که شروع می کنند به تشویق مجیدی. البته باید از هواداران درخواست کنم تحمل بیشتری داشته باشند چرا که ما تا نیم فصل نمی توانیم بازیکن جدیدی را جذب کنیم. ما مخالف تشویق مجیدی نیستیم اما این روند روی روحیه و عملکرد بازیکنان و کادر فنی تاثیر منفی می گذارد.
وی در پاسخ به این پرسش که پیش بینی شما از جایگاه استقلال تا پایان هفته هشتم در ابتدای فصل چه بوده است گفت: ما پیش بینی می کردیم که در بین سه تیم اول باشیم که الان هم هستیم. ما یک بازی عقب افتاده داریم و اگر آن بازی را ببریم جزو سه تیم اول خواهیم بود. الان چون یک بازی عقب افتاده داریم خیلی به چشم نمی آییم.
علی فتح الله زاده با بیان اینکه انتظاراتش از استقلال بیشتر است اما از عملکرد این تیم رضایت دارد اشاره ای هم به پرسپولیس داشت و گفت: رگه هایی از پیشرفت را در پرسپولیس می بینم و اگر این تیم بتواند در دیدار برابر سپاهان مساوی هم بگیرد خوب است. ما دو تیم هر چند در زمین رقیب هم هستیم اما در سایر موارد تلاش می کنیم مشکلات یکدیگر را حل کنیم.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com


مطالب داغ ورزشی:
واکنش کریمی پیرامون شایعات اخیر در باشگاه پرسپولیس
رویانیان: پای ژوزه می ایستم ؛ پرسپولیس از خودی ها ضربه می خورد!
باقری معتمد: نقره‌ام را دوست ندارم/ اگر پزشکم نمی‌گفت، دلم نمی‌خواست حرفی از مصدومیتم بزنم
گل زیبا در فوتسال/فیلم