سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن پس از برتری برابر داماش از داور این مسابقه انتقاد کرد.

فارس: علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل داماش گیلان که به دلیل محرومیت داماش از برگزاری دیدار خانگی در رشت در قزوین برگزار شد، گفت: از مردم قزوین بسیار تشکر می کنم که امروز تیم راه آهن را تشویق کردند. فکر می کنم هر دو تیم در نیمه نخست تدافعی بازی کردند اما با این حال راه آهن بیشتر مالک توپ بود.

سرمربی راه آهن اضافه کرد: در نیمه دوم چند موقعیت خوب برای گلزنی بدست آوردیم و بهتر از داماش بازی کردیم و از روی نقطه پنالتی در اواخر بازی گل زدیم. نظم تاکتیکی خوبی در این بازی داشتیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا از مجتبی شیری که ستاره راه آهن است از ابتدا استفاده نکرده، اظهار داشت: ما چیزی به نام ستاره نداریم و تمام بازیکنان خوب هستند.

دایی در مورد داوری حسن اکرمی عنوان کرد: داور هر اتفاقی رخ می داد به سود داماش سوت می زد. در این بازی داور مهربان همه سوت ها را به سود داماش زد.

دایی در مورد اینکه راه آهن می تواند سهمیه کسب کند، گفت: قطعا تلاش ما برای کسب لیگ قهرمانان آسیا است. در بازی های بعدی هم امیدواریم نتیجه دلخواه را بگیریم.





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com


مطالب داغ ورزشی:
پژمان پارکور 2012 در خانه/فیلم
دایی:دلم سوخت و دو ملی پوش را اخراج نکردم؛ این بزرگترین اشتباه فوتبالی ام بود/ منتقد نیستم اما می گویم آقای کروش دقت کن!
علی کریمی به زودی از پرسپولیس می رود!