كاپيتان پيشين استقلال مي‌گويد،‌ به عشق اين تيم و هواداران استقلال پيشنهاد رويانيان براي بازي در پرسپوليس را رد كرده است.

ایسنا: فرهاد مجيدي درباره موضوعات مختلفي از جمله پيشنهاد رويانيان به او براي حضور در پرسپوليس، تمايل داماش براي جذب او و همچنين تشويقش در بازي شب گذشته استقلال صحبت كرد.

 

* رويانيان اعلام كرده براي حضور در پرسپوليس با شما مذاكره كرده است. در اين باره توضيح مي‌دهيد؟
- من از ابراز محبت سردار رويانيان تشکر می کنم و برای وي آرزوی موفقیت دارم. ما چندين بار صحبت كرديم و با هم گپ زدیم. حتی در ابتدای فصل درباره جذب متسو سردار با من صحبت کرد. او در ابتداي فصل هم به من پيشنهاد بازي در پرسپوليس را داد، اما من ضمن تشكر از رويانيان به عشق استقلال اين پيشنهاد را قبول نكردم. روز گذشته هم به من پيشنهاد بازي در پرسپوليس براي نيم فصل را داد که به سردار گفتم من به شما علاقه زیادی دارم اما خون من آبی است و استقلال بخشی از زندگی من است. طبيعتا اين پيشنهاد نظر لطف رويانيان نسبت به من بوده است. حضور مديراني مثل او كه از نظر اقتصادي و زيربنايي باعث پیشرفت فوتبال ما می شوند، فرصت مغتنمي براي فوتبال ماست.

 

* اين روزها همه جا صحبت از شرايط مهم و سرنوشت ساز تيم ملي در راه صعود به جام جهاني است. در اين ميان انتقادهايي به بازيكنان پا به سن گذاشته مثل علي كريمي و جواد نكونام وجود دارد.
- اگر علی دایی در مقدماتی 2010 از تیم ملی جدا نمی شد بی شک ما به جام جهانی صعود می کردیم که متاسفانه با جدایی وی این اتفاق نیفتاد اما با آوردن مربي بزرگي به نام كي‌روش قطعا مي‌توانيم به آرزوهايمان برسيم. كي‌روش يك مربي بسيار بزرگ و حرفه‌اي است. ما سه فاکتور مهم رسیدن به موفقیت که همان مربی بزرگ، بازیکن بزرگ و هواداران بزرگ هستند را داریم. قطعا با حضور 100 هزار هوادار استقلالی و پرسپوليسی مي‌توانيم در ورزشگاه آزادی كره‌جنوبي را شکست دهیم و دل همه مردم را شاد کنیم.

 

همه بايد از تيم ملي حمايت كنند. تيم ملي متعلق به همه مردم ايران است و من هم اگر بتوانم و در ايران باشم حتما سعي مي‌كنم با حضور در ورزشگاه به تشويق تيم كشورم بپردازم. فوتبال ما جوانان بسياري دارد. درباره بازيكناني مثل كريمي بايد بگويم كه نام كريمي براي فوتبال ما كافي است. قطعا در بازي مقابل كره هم اگر علي كريمي و خسرو حيدري شرايط آرماني داشته باشند كره جنوبي را با اقتدار شكست خواهيم داد. داشتن كريمي براي هر تيمي يك نعمت است و او مي‌تواند براي تيم ملي مثمر ثمر باشد.

 

* در بازي شب گذشته استقلال مقابل فجرسپاسي نام شما بارها از سوي هواداران استقلال برده شد و چندين بار تشويق شديد.
- من احساس غرور مي‌كنم از اين كه هواداران استقلال مرا تشويق كردند. من هميشه به ياد آن ها هستم. روزهاي خوبي را با استقلال داشتم كه مطمئنا در آينده هم با هواداران روزهاي بهتري خواهيم داشت.

 

* بازی را تماشا كرديد؟
- بله، بازي را ديدم. به نظر من در استقلال خسرو حيدري و در فجر هم بازیکن شماره 9 (رضا حقيقي) خوب بازي كردند. من این بازیکن را فراتر از آسیا دیدم. در كل فجر تيم جوان و دونده‌اي است، اما هواداران نگران نباشند. استقلال تيم بزرگي است و با بازيكنان و ستاره‌هاي بزرگي كه در اختيار دارد و به كمك هواداران با اقتدار قهرمان ليگ می شود.

 

* مثل اين كه داماش هم براي جذب شما ابراز علاقه كرده و قویدل مالک این باشگاه به دنبال جذب شما بوده است.
- بله، در ابتداي فصل هم با من تماس گرفتند و خواهان حضورم در داماش بودند، اما به دليل اين كه دوست ندارم در ايران به جز پيراهن استقلال با پيراهن تيم ديگري به ميدان بروم، اين پيشنهاد را رد كردم. اما خوشحالم كه مديرانی با اهداف و برنامه‌هاي بزرگ وارد فوتبال شده‌اند در داماش مشغول به كار هستند. طي صحبت‌هايي كه با مالك باشگاه داماش داشتم از حضور در اين تيم به عنوان بازيكن عذرخواهي كردم، اما با حضور مدیرانی چون واعظ آشتياني و قویدل در مجموعه داماش هر كمكي كه از دستم برآيد برايشان انجام خواهم داد و روزهاي خوبي را با حضور اين افراد براي فوتبال گيلان پيش‌بيني مي‌كنم.


 



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir

مطالب داغ ورزشی:
نیکی کریمی در تمرین استقلال پا به توپ شد/ تصاویر
واکنش احمدی نژاد به فضای سنگین هجمه به فوتبالی ها
مظلومی: مربیگری در کرمان را دوست دارم ؛ استقلال من بهتر از اين استقلال بود
ملاقات رویانیان با رئیس جمهور/ تصاویر