واعظ آشتیانی، عضو هیئت مدیره باشگاه داماش گیلان، در واکنش به اظهارات مدیرعامل استقلال گفت: «آنها از محبوبیت فرهاد مجیدی می‌ترسند.»

فارس: امیر رضا واعظ آشتیانی در مورد وضعیت باشگاه داماش گیلان گفت: «هیچ صحبتی در مورد باشگاه داماش نمی‌کنم زیرا زمانی که خودم مدیرعامل باشگاه استقلال بودم از اعضای هئیت مدیره خواسته بودم حرف‌هایشان را در جلسه هیئت مدیره باشگاه بزنند و با رسانه‌ها صحبت نکنند تا حرف‌ها چند گانه نشود و باشگاه انسجام و برنامه‌ریزی واحد و مشخص داشته باشد. در باشگاه داماش گیلان هم همین رویه را ادامه می‌دهم. باید عابدینی به عنوان مدیرعامل باشگاه صحبت کند و من هر اگر حرفی داشته باشم در جلسات هیئت مدیره می‌گویم.»


وی در مورد اینکه عابدینی از اختلافش با مالک باشگاه داماش سخن گفته و شایعه مدیرعاملی واعظ آشتیانی در این باشگاه مطرح شده، گفت: نه در باشگاه داماش و نه در هیچ باشگاه دیگری مدیرعامل نمی‌شوم و فقط کمک فکری می‌دهم.


مدیرعامل پیشین استقلال در مورد اینکه علی فتح‌الله‌زاده گفته «شما نگاه کنید که مجیدی در مصاحبه‌اش رسما و علنا از فردی دفاع می‌کند که سال‌هاست در موضع رسمی مخالفت با امیر قلعه نویی است و آیا با این شرایط او می‌توانست زیر مجموعه کادر فنی استقلال باشد؟»، عنوان کرد: بهتر است در مورد آدم‌های بزرگ و مسایل با ارزش صحبت کرد. فرهاد مجیدی بازیکن بزرگی است. از او و محبوبیت مجیدی هراس دارند. به همین دلیل مطالبی را بیان می‌کنند که ارزش اخلاقی و حرفه‌ای ندارد.


واعظ آشتیانی اضافه کرد: مجیدی بازیکن محبوبی است و محبوبیت او به دوران حضور من در استقلال مربوط نمی‌شود. او قبل از حضور من در استقلال هم محبوب بوده و بعد از این هم محبوب خواهد بود. چنین بازیکن بزرگ و محبوبی قابل احترام است ولی برخی از محبوبیت مجیدی و مجیدی‌ها هراس دارند. اگر مجیدی کسی را مورد محبت قرار می‌دهد نباید مورد حسادت دیگران قرار بگیرد.


وی اظهار داشت: مجیدی نه بازیکن من است و نه من از آن دسته مدیرانی هستم که به بازیکنانم بگویم در مصاحبه‌هایتان از من تعریف کنید. مجیدی سال‌ها در فوتبال ایران حضور داشته و براساس تجربه و دانسته‌هایش صحبت می‌کند. اگر من هم از فردی اسم می‌برم به معنی این نیست که آنهایی که نام نمی‌برم آدم‌های بدی هستند اما برخی افراد دچار بیماری توهم هستند و این بیماری توهم به راحتی از آنها جدا نمی‌شود.


واعظ آشتیانی در مورد اینکه وضعیت این فصل استقلال را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: تا امروز هیچ صحبتی در مورد استقلال نه در مورد بازیکنان و نه در مورد مسایل فنی و کادر فنی نزده‌ام و اگر حرفی زدم در مورد مسایل مدیریتی بوده است. برخی خودشان را مدام به استقلال می‌چسبانند و همیشه پای استقلال را به میان می‌کشند و رو به جلو فرار می‌کنند. این روش‌ها نخ نما شده است. از این افراد هم می‌خواهم به جای پرداختن به مسایلی اینچنینی تلاش کنند مشکلات و معضلات مجموعه خود را حل و فصل کنند. با متهم کردن دیگران جز حاشیه پردازی برای مجموعه خود چیز دیگری دستگیرشان نمی‌شود.


عضو هیئت مدیره باشگاه داماش گیلان در مورد اینکه چرا نمی‌خواهد در باشگاهی مدیرعامل شود، به فارس گفت: باورهایی برای خودم دارم و براساس آن باورها حرکت می‌کنم و از آن دسته آدم‌هایی هم نیستم که بگویم حرف مرد دوتاست و امروز یک حرف بزنم، 24 ساعت دیگر حرف دیگری و هفته بعد هم حرف متناقض دیگری بر زبان بیاورم. این آدم‌ها مشکل حافظه دارند. ترجیح می‌دهم قبل از آنکه حرفی بزنم به دقت آن را تجزیه و تحلیل کنم.





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com


مطالب داغ ورزشی:
عکس جالب یک زن ورزشکار مسلمان در المپیک لندن
خلاصه ديدار گهر و پرسپوليس/فیلم
ناراحتی به سبک شهاب گردان پس از باز شدن دروازه/عکس
صحبت های خرافی مدافع پرسپولیس: پرسپولیس طلسم شده است!