روایتی از اتفاق مشکوک بازی پرسپولیس و سپاهان.

خبرآنلاین: پرسپولیس که شروعی پایاپای برابر سپاهان داشت ، به یکباره وا رفت. همه چیز از مهدی مهدوی کیا شروع شد. او در دقایق پایانی نیمه اول در زمین تلو تلو می خورد و بین دو نیمه با سر در رختکن زمین خورده بود. در شروع نیمه دوم او در زمین فاجعه ای بزرگ بود. چند سوتی در مرکز میدان و بعد هم پاس گل به سپاهانی ها. این اما همه قصه نبود. نقی زاده یار جوان پرسپولیس شرایطی بدتر از بقیه داشت. او بقدری بد بود که سعید مظفری زاده به سمت جواد کاظمیان ، کاپیتان پرسپولیس رفت و گفت:« ببین جواد جان ، با این وضع ، مطمئنی او تا پایان بازی دوام می آورد. من نگران سلامتی اش هستم. » نقی زاده حتی نمی توانست در زمین راه برود. سرش گیج می رفت و می افتاد. حالت تهوع داشت. روی پاهایش بند نبود و توی زمین به هم بازی هایش هذیان می گفت. آخرش هم چون تیم سه تعویضش را کرده بود از زمین خارج شد و گوشه ای از چمن از حال رفت. محمد نوری هم که روزگارش را همه از تلویزیون می دیدند. او که نیمه اول گل خالی را از دو قدمی به بیرون زده بود ، در نیمه دوم شرایط مساعدی نداشت. روی پایش بند نبود و چشمانش آلبالو ، گیلاس می چید!
محسن بنگر درباره او می گوید:« محمد انگار توی زمین خوابش برده بود و برای خودش چیزهایی می گفت که ما متوجه نمی شدیم.» دروازه بان تیم ، نیلسون هم شرایطی بهتر از این نداشت. او و هادی نوروزی ها دیگر بازیکنان بدحال تیم بودند. با پایان بازی اما بیش از همه این ها ، نگرانی درباره سلامت شیرینی ، سرپرست پرسپولیس وجود داشت. او چنان جلوی ورودی رختکن افتاد که همه بالای سرش حلقه زدند و فکر کردند شرایطش دشوار شده و از هوش رفته. آمبولانس برای انتقال این همه بیمار به مراکز درمانی وجود نداشت.
پرسپولیس که پس از این باخت همه منتظر اخراج سرمربی اش بودند ناگهان به سوژه ای پلیسی تبدیل شده بود. چه عاملی این بلا را به سر سرخ ها آورده. رویانیان یکباره گفت و گو کرد و از اب آلوده سخن گفت. آیا اصفهانی ها در این اتفاق نقش داشتند ؟ او اعلام کرده بود همه آنچه به تیم داده شده به آزمایشگاه برده می شود. این اولین بار نبود که چنین حالتی در اصفهان رخ می داد. پیش از این یکبار سامی الجابر ، مدیرفنی الهلال ادعا کرده بود آب های معدنی اصفهان ، بازیکنانش را گیج و منگ کرده اند اما آن پرونده به جایی نرسید . حالا چنین ادعایی را پرسپولیسی ها در سطحی وسیع تر مطرح می کردند.
اما در رختکن پرسپولیسی ها چه نوع خوراکی هایی وجود داشته که این اتفاقات را رقم زده است؟ آب معدنی ، پروتئین های مجاز و البته خرماهایی که مغزش پر بوده از «قوتو ». اینکه چه کسی قوتو ها را وارد خوراک تیم کرده ، کسی دلیلش را نمی داند اماحالا این قوتو ها ، متهمین شماره یک هستند. اگرچه خیلی از کاربران خبرآنلاین ، در کامنت های شان ، آنچه از سوی پرسپولیسی ها رخ داده را دلیلی برای سرپوش بر شکست عنوان می کنند اما به نظر می رسد تعدادی از بازیکنان این تیم واقعا دچار مسمومیت شدید بودند. آنها تحت نظر پزشک به تهران برگشتند اما سرپرست تیم بقدری بدحال بود که در اصفهان ماندگار شد. اینکه بیماری بهانه ای برای توجیه بوده یا توطئه ای شوم علیه پرسپولیس ، پرسشی است که جوایش یزودی مشخص می شود چون بازیکنان فوتبال ایران خیلی نمی توانند دهان های شان را قرص نگه دارند



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir


مطالب داغ ورزشی:
کی روش: کره ای ها سه هفته وقت دارند با بردهای قبلی خوش باشند
رويانيان: با مجيدی مذاكره كردم
علی کریمی در آستانه حذف از تیم ملی
قلعه نویی رکورد دار مربیگری در لیگ برتر شد‎