سرمربی استقلال تهران گفت: «مردم حق دارند هر که دوست را دوست داشته باشند تشویق کنند در واقع این عین دموکراسی است»

جام نیوز: امیر قلعه‌نويی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان در خصوص شعار هواداران در حمایت از فرهاد مجیدی اظهار کرد: «مردم حق دارند هر کسی را که دوست دارند تشویق کنند و این عین دموکراسی است. اما ما بر اساس اعتقادات خودمان کار می‌کنیم شاید هم در این خصوص اشتباه می‌کنم اما حقیقتاً بدنبال نیروهای جوان هستم.»


وی در ادامه از مردم خوزستان به نیکی یاد کرد و خاطرنشان کرد: «مردم خوزستان از خونگرم‌ترین مردم ایران هستند و عاشق ورزش فوتبال هستند. بازی در آبادان با وجود هواداران فوتبال دوست بسیار سخت است.»


سرمربی استقلال تهران گفت: «تیم صنعت نفت آبادان تیم خوبی است و فوتبال را به خوبی بازی می‌کند. اما متاسفانه در زمان مشاهده فیلم بازی برایم سئوال مهمی پیش آمد چرا سکوهای ورزشگاه این شهر خالی از تماشاگر است. تماشاگران آبادان همیشه نقطه قوت این تیم در بازی‌های خانگی بوده‌اند.»


وی در ادامه در خصوص وضعیت بازی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: «هر دو تیم در بازی فردا به دنبال کسب سه امتیاز هستند. ما با آنالیز بازی‌های صنعت نفت آبادان از نقاط ضعف این تیم بهترین استفاده را خواهیم کرد.»

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا خط حمله استقلال ضعف گلزنی دارد، گفت: «این فصل ما با نفرات کامل 20 جلسه هم تمرین نکردیم، اردوهای تیم ملی و مصدومیت بازیکنان روی کیفیت کار ما تاثیر گذاشته است.»


قلعه‌نويی درباره عملکرد جواد نکونام گفت: «در بازی مقابل فجرسپاسی آمار به ما نشان داد او عملکرد خوبی داشت و از بهترین های استقلال بود.»


سرمربی تیم استقلال درباره انتقاداتی که درباره تیم ملی می‌شود گفت: «باید انتقاد علمی و سازنده باشد. متاسفانه برخی دنبال پیشرفت نیستند و فقط می‌خواهند عکس و مطلبشان کار شود. خودم به شخصه هر زمان که بخواهند در اتاق فکر پیشنهاد می‌دهم اما انتقادی نمی‌کنم که فضا به تشویش کشیده شود.»


وی افزود: «در دموکراسی مطبوعات نقش غیرقابل انکاري دارند. چرا باید ملی‌پوشان با آنها صحبت نکنند؟! بازی با کره‌جنوبی نزدیک است و باید موضع گیری دو طرف نسبت به هم از بین برود.»


سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا از کی‌روش دفاع می‌کند گفت: «من از ایران دفاع می‌کنم، زیرا کشورم را دوست دارم و با موفقیت آن خوشحال می‌شوم. زمانی که سرمربی تیم ملی بودم یک هفته هم لیگ را تعطیل نکردم. اما کی روش اعتقادش چیز دیگری است و باید به خواسته هایش توجه کرد. من اعتقاد داشتم و دارم تیم ملی پویا از یک لیگ پویا در می‌آید.»


قلعه‌نويی در ادامه عنوان کرد: «از این شرایط تیم ملی من بیشتر از همه ضربه می‌خورم. بارها شده كه با 14 بازیکن تمرین کرده‌ایم. البته از این نکته غافل نشوید که تا این لحظه یک ریال هم پول نگرفته‌ایم. اما باید به تیم ملی کمک کرد.»


وی گفت: «در بازی هر کسی از لحظه‌ها خوب استفاده کند می‌تواند نتیجه بگیرد. تیم استقلال در ایجاد موقعیت و استفاده از موقعیت‌ها مشکل دارد که امیدواریم به مرور این مشکلات مرتفع شود.»


سرمربی استقلال تهران خاطرنشان کرد: «فوتبال امروز تبدیل به ساختار شده ما در ساختار دفاعی خوب عمل می‌کنیم اما در ساختار حمله مشکل داریم.»


وی در خصوص وضعیت تیم استقلال گفت: «تا کنون با آرمان‌ها و ایده‌های خودمان فاصله داریم و معتقدیم بازی به بازی به وضعیت مطلوب می‌رسیم.»


قلعه‌نوعی تصریح کرد: «با وجود گذشته 10 هفته از لیگ هنوز نتوانسته‌ایم با همه بازیکنان‌مان یک جلسه تمرین کنیم. من به آینده تیم اطمینان دارم.»




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب داغ ورزشی:
شهاب گردان: برای پس گرفتن جایگاهم در پرسپولیس می جنگم/سپاهان را ببریم تیم از بحران خارج می شود
تصویری خاطره انگیز از جدال دو تیم سپاهان و پرسپولیس
از مصاحبه های جنجالی فتح الله زاده، رویانیان و دایی تا بداهه گویی های فیروز کریمی
فتح الله زاده: مهاجم شدن عمران زاده قطعي نيست!