مبعلی، بازیکن تیم پیکان معتقد است که اگر به پیکان نمی‌رفت و در استقلال می‌ماند می‌توانست امروز به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب این تیم به میدان برود.

فارس: ايمان مبعلي در فصل نقل و انتقالات با استقلال قرارداد بست ولي به يكباره تصميم گرفت قرارداد خود را فسخ كند و با پيكان قرارداد ببندد.


* شرایطت در پیکان چطور است؟
- صادقانه بگویم در اینجا خیلی راحت هستم. درست است که در 3 بازی اول به خاطر مصدومیت حضور نداشتم اما ویسی را از قبل می‌شناختم و او به من اعتقاد داشت.


* پشیمان نیستی که به پیکان آمدی؟
- اصلا. کاری به نتایج تیم ندارم اما انصافا اینجا خیلی آرام هستم و لذت می‌برم. حتی قبل از اینکه به استقلال بروم با ویسی صحبت کرده بودم و ایشان به من گفت پیکان تیم خودت است و حتی اگر یک ساعت به پایان نقل و انتقالات مانده می‌توانی به تیم ‌ما بیایی.


* از پرسپولیس هم پيشنهاد داشتي؟
- بله. قبل از نیم فصل لیگ گذشته رویانیان هم به صورت حضوری و هم تلفنی با من صحبت کرد و قرار شده بود که با این تیم قرارداد امضا کنم.


* چطور شد که در استقلال نماندی؟
- سرمربی استقلال به من گفت در اینجا فرصت به تو می‌رسد اما من گفتم با توجه به اینکه نیم فصل بازی نکرده‌ام می‌خواهم جایم را در یک تیم محکم کنم. قلعه نویی هم پذیرفت و اجازه داد بروم. شاید اگر می‌ماندم این روزها می‌توانستم به استقلال کمک کنم. آنقدر به توانایی‌هایم ایمان دارم که تاکنون در هیچ باشگاهی ذخیره نبودم. استقلال تیم پر مهره‌ای است و من این را قبول دارم اما به خودم هم اعتقاد دارم. با این که در استقلال نیستم اما مطمئن هستم با توجه به شرایط نه چندان خوب پرسپولیس، آبی پوشان از مدعیان اصلی قهرمانی هستند.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com


مطالب داغ ورزشی:
ژوزه: تا اخراجم نكنند نمی روم ؛ علی كريمی بايد خداحافظی كند!
فتح الله زاده از محبوبیت مجیدی می ترسد
۵ بازیکن پرسپولیس مسموم شدند
نیکی کریمی در تمرینات ملوان