به دلیل مشکلات مالی پرسپولیسی ها پول نداشته اند ناهار را در رستوران بخورند و برای خوردن ناهار قبل از بازی به یک ساندویچی ارزان قیمت رفته و با خوردن ساندویچ های غیربهداشتی مسموم شده اند!

جام نیوز: تا این لحظه هنوز مشخص نشده است که در بازی پرسپولیس و سپاهان و در نیمه دوم چه بر سر بازیکنان پرسپولیس آمد. در همین راستا ما طنزنویسان؛ مخ هایمان را روی هم گذاشتیم و به نتایج زیر رسیدیم:

احتمال اول: بازیکنان پرسپولیس کلاً فیلم بازی می کردند. آنها از چند سال پیش و به دلیل اینکه می دانستند در آینده با روزهای سختی روبرو می شوند به کلاس های بازیگری می رفتند و توانسته اند کلا برای خودشان بازیگری حرفه ای شوند و کل آن کارها فیلم بوده است! البته با توجه به زرنگ بودن مدیرعامل سپاهان، بازیکنان پرسپولیس نتوانستند ایشان را گول بزنند! شنیده می شود هر یازده بازیکن پرسپولیس برای دریافت جایزه اسکار نامزد شده اند!

 

احتمال دوم: با توجه به اینکه پرسپولیسی ها از پشت کوه آمده بودند و در آنجا هوای بسیار پاکی وجود داشته است و حتی تا به حال به بینی شان بوی سیگار هم نرسیده بوده، چه برسد به آلودگی هوا؛ در اثر آلودگی هوای شهر اصفهان این بلا سرشان آمد و خب چون سپاهانی ها به این هوای آلوده عادت داشتند هیچ اتفاقی برایشان نیفتاد!

 

احتمال سوم: همانطور که می دانید علی کریمی برای خودش یک پا جادوگر است و در میان فوتبالدوستان به "جادوگر" معروف است. احتمالا با توجه به کنار گذاشتن ایشان از لیست ۱۸نفره؛ وی وردی خوانده و بازیکنان پرسپولیس را جادو کرده است. کلا اگر کریمی در تیم باشد و نباشد، فرقی نمی کند، مسئول تمام باخت های تیم اوست، نه مربی!

 

احتمال چهارم: به دلیل مشکلات مالی پرسپولیس، آنها پول نداشته اند ناهار را در رستوران بخورند و برای خوردن ناهار قبل از بازی به یک ساندویچی ارزان قیمت رفته و با خوردن ساندویچ های غیربهداشتی مسموم شده اند! البته بعضی از آنها معده های قوی تری داشته و مشکلی برایشان بوجود نیامده است.

 

احتمال پنجم: چند عدد آدم فضایی برای تست یکی از داروهایی که جدیدا اختراع کرده اند به زمین آمده و آن را روی چندتن از بازیکنان پرسپولیس امتحان کردند. که البته گویا آزمایششان چندان موفقیت آمیز نبوده است.

 

در پایان باز هم متذکر می شویم اتفاق بوجود آمده در بازی پرسپولیس و سپاهان تنها یکی از احتمالات فوق می تواند باشد و اصلا و ابدا امکان آلوده بودن آب آشامیدنی وجود ندارد؛ و اصلا هم در نیمه اول یک نفر یواشکی به رختکن پرسپولیس نرفته و آب هایشان را با آب آلوده جا به جا نکرده است تا در نیمه دوم آنها دچار مشکل شوند!




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب داغ ورزشی:
واکنش کریمی پیرامون شایعات اخیر در باشگاه پرسپولیس
رویانیان: پای ژوزه می ایستم ؛ پرسپولیس از خودی ها ضربه می خورد!
باقری معتمد: نقره‌ام را دوست ندارم/ اگر پزشکم نمی‌گفت، دلم نمی‌خواست حرفی از مصدومیتم بزنم
گل زیبا در فوتسال/فیلم