مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره حاشيه‌های به وجود آمده و مصدوميت چند بازيکن اين تيم، گفت: بايد موضوع بطری های آب بررسی شود. البته نمی دانم اين بررسی ها چه زمانی به نتيجه می رسد.

جام نیوز: رويانيان، مديرعامل باشگاه پرسپوليس اظهار کرد: «واقعا نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده، در گذشته به بعضي از مسائل شک داشتم، اما امروز به يقين رسيدم و شکي ندارم، اما اينکه واقعا چه بلايي سر تيم آمده، با منطق من سازگارنيست. بايد بيشتر پيگيري کنيم تا ابعاد جريان روشن شود.»

 

وي در پاسخ به سوالي درباره اينکه در بطري‌هاي آب بازيکنان پرسپوليس جاي سوزن وجود داشته، گفت: «بايد اين موضوع بررسي شود. البته معلوم نيست چه زماني اين بررسي‌ها نتيجه مي‌دهد و تا پايان اين فصل همه چيز مشخص مي‌شود يا نه!»

 

وي با اشاره به برد روز گذشته پرسپوليس مقابل آلومينيوم، گفت: «بايد امروز دهمين پيروزي پرسپوليسي‌ها را به هواداران تبريک مي‌گفتيم، اما متاسفانه اين موضوع محقق نشد. کمترين حق پرسپوليس اين است که تمام تيم‌ها در ميدان‌هاي مختلف از آن بترسند.»

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره وضعيت کريمي نيز خاطر نشان کرد: «علي کريمي توسط مانوئل خوزه، سرمربي تيم از تمرين بيرون گذاشته شده و مانوئل بايد تصميم بگيرد که چگونه به تمرين برگردد.»

 

رويانيان که در برنامه ورزش و مردم به صورت تلفني به سوالات مجري پاسخ مي‌گفت، درباره کمک به تيم باشگاهي گهر، گفت: «به عنوان يک ايراني احساس کردم که بايد به تيم گهر زاگرس کمک کنم، واقعا گناه اين تيم چه بوده که از منطقه لرستان با مردمان غيور به ليگ برتر راه پيدا کرده است. متاسفانه هيچ‌کس از اين تيم حمايت نکرده بود. من نيز به عنوان يک ايراني خجالت کشيدم که چرا بايد از اين تيم با هواداران پرشورش حمايت نشود و از اين به بعد هم هر کمکي که از دستم بربيايد، به تيم‌هايي نظير گوهر خواهم کرد.»

 

رويانيان درباره جلسه روز گذشته‌اش با کي‌روش نيز گفت: «من به کي‌روش علاقه‌مند هستم و خيلي خوشحالم که او به ايران آمده و هدايت تيم ملي را پذيرفته است. هميشه از او حمايت کرده‌ام و هميشه هم از وي حمايت خواهم کرد. هفته گذشته مصاحبه‌اي داشتم که موجب شد سوء تفاهمي پيش بيايد و کي‌روش گمان کند به او انتقاد کرده‌ام. البته من در مصاحبه از سرمربي تيم ملي خواسته بودم تا به باشگاه پرسپوليس کمک کند. همين جا بابت سوء تفاهمي که بوجود آمده، از کي‌روش عذرخواهي مي‌کنم. وظيفه من و همه ماست که از تيم ملي حمايت کنيم و همچنين از سرمربي آن که از يک کشور خارجي براي کمک به فوتبال ما آمده، حمايت کنيم.»

 

وي در پايان از هواداران پرسپوليس خواست با صبر و تحمل اجازه دهند پرسپوليس به شرايط خوب بازگردد.





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب داغ ورزشی:
جشن تولد در باشگاه پرسپولیس/ تصاویر
نماد جام‌جهانی 2014 رونمایی شد+ عکس
محمد نصرتی:بخواهم در مورد مشکلات پرسپولیس حرف بزنم باید یک هفته مصاحبه کنم!/مشکل تیم ملی این بود که قطر را نبرد
درخشش بازیکن دو رگه تیم ملی ایران در لیگ بلژیک/ تصاویر