مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است سرمربی پرسپوليس از او خوشش نمی آيد. او از شرايطش در اين تيم ناراضی است.

ایسنا: ایمون زاید درباره‌ آخرين شرايط خود در اين تيم، اختلاف مانوئل ژوزه و علي كريمي و همچنين نارضايتي خود از عدم توجه سرمربي تيم به او صحبت كرده است.


* سرانجام پرسپوليس پس از هشت هفته‌ پيروز شد.
ـ خيلي خوشحالم كه اين بازي را برديم، اما از يك سو ناراحتم، چرا كه نتوانستم در اين بازي به ميدان بروم. قبل از اين برد شرايط براي ما خوب نبود. در اين فصل ما بازيكنان بسيار خوبي داريم، اما هنوز مثل يك تيم واقعي بازي نمي‌كنيم. حتي از نظر تيمي از فصل قبل هم بدتر هستيم. در فصل گذشته ما در خط دفاع مشكلات زيادي داشتيم، چرا كه در هر بازي گل‌هاي زيادي مي خورديم، اما از آن طرف خط حمله خوبي هم داشتيم و به همان مقدار كه موقعيت‌هايي براي خود خلق مي‌كرديم گل هم مي‌زديم. اما امسال به سختي مي‌توانيم براي خود فرصت ايجاد كنيم و گل بزنيم كه اين بزرگ‌ترين مشكل ماست.


* فكر مي‌كنيد روحيه بازيكنان پرسپوليس و اتحاد آنها چه تاثيري در نتايج اين تيم تاكنون داشته است؟
ـ شما براي اين پرسش فرد خوبي را انتخاب نكرده‌ايد، چرا كه من فارسي بلد نيستم و نمي‌دانم كه بين بازيكنان دقيقا چه مي‌گذرد. اما پس از 10 بازي و تنها دو برد فكر مي‌كنم روحيه بازيكنان پايين است. به نظر من اين بر عهده ژوزه است كه روحيه تيم را بهتر كند و كاري كند كه شرايط تيم بهتر شود.


* درباره كنار گذاشته شدن علي كريمي از سوي ژوزه چه نظري داريد؟
ـ من نمي‌دانم بين كريمي و ژوزه چه گذشته است. اين را مي‌دانم كه كريمي بازيكن بسيار بزرگي است و فردي است كه پرسپوليس قطعا به او نياز دارد. به نظر من او بهترين بازيكن پرسپوليس در زمين است و خطرناك‌ترين مهاجمي كه مي‌تواند براي ما به ميدان برود، اوست. فصل گذشته من 12 گل زدم و بيشتر پاس گل‌هايم را كريمي داد. امسال هم اميدوارم بودم كه در كنار او بازي كنم. چرا كه مي‌دانم او پاس‌هاي خوبي به من مي‌دهد، اما ژوزه حتي يك بار من و كريمي را كنار يكديگر بازي نداد. اميدوارم كه مشكل او حل شود. چرا كه من عاشق بازي كريمي هستم و او براي تيم ما خيلي خيلي مهم است.


* پس از شكست مقابل سپاهان رويانيان 10 درصد از قرارداد بازيكنان و كادر فني را به استثناي پنج بازيكن كم كرد.
ـ من الان سه ماه است كه هيچ پولي نگرفته‌ام، بنابراين اين موضوع تا زماني كه پولي نگرفته باشم، روي من تاثيري نمي گذارد! شما نمي‌توانيد همه تيم را به غير از پنج بازيكن جريمه كنيد، ما يك تيم هستيم و همه جا با هم. رويانيان با جريمه نكردن پنج بازيكن تيم را به دو گروه تقسيم كرده است و اين اصلا خوب نيست.


* باشگاه پرسپوليس مي‌گويد از دست رفتن تعادل برخي از بازيكنان اين تيم در بازي مقابل سپاهان رازي است كه حتي پزشكان هم هنوز موفق به كشف علت آن نشده‌اند. شما در آن بازي مشكلي نداشتي؟
ـ من در آن بازي حالم خوب بود. نمي‌دانم كه چه اتفاقي افتاد. واقعا براي همه ما عجيب بود. پس از بازي رختكن ما مثل يك بيمارستان شده بود و بازيكنان هم مي‌گفتند مريض هستند. اين واقعا يك راز است و من هيچ وقت چنين اتفاقي را تا قبل از اين نديده بودم. موضوع وقتي عجيب‌تر مي‌شود كه بدانيم روز بعد همه اين بازيكنان حالشان خيلي خوب بود.


* به نظر مي‌رسد از شرايط پرسپوليس راضي نيستيد. در تمرين هم بازيكنان ديگر آن چنان توجهي به شما نمي‌كنند.
ـ اين موضوع جديدي نيست. من به اين وضعيت عادت كرده‌ام. شايد در تمرينات زياد به من پاس ندهند، اما من سعي مي‌كنم خودم را در موقعيت گلزني قرار دهم. هر چند اگر بگويم اين روزها حالم خوب است، دروغ گفته‌ام. كم‌كم مطمئن مي شوم كه ژوزه از من خوشش نمي‌آيد چرا كه او با همه مهاجمان تيم به طور جداگانه صحبت كرد، اما با من حرفي نزد. نمي‌دانم چرا شرايط اين گونه شده، اما نمي‌توانم همين طور نااميد بمانم



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب داغ ورزشی:
فعلا قصد خداحافظی از فوتبال را ندارم/ عجله برخی برای رفتن از من بیشتر است!
جشن و پایکوبی هواداران یوونتوس در ورزشگاه کالیاری و خیابان های تورین/ تصاویر
کاریکاتور/ قهرمانی چلسی با درخشش ستاره های باتجربه آبی ها
واکنش باشگاه استقلال به شایعه پرسپولیسی شدن عمران زاده