علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان امیدوار است تیمش چهارشنبه شب الاهلی را شکست داده و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برود.

خبرآنلاین: سپاهان سال گذشته قهرمان ليگ برتر شد و يكي از نكات جالب توجه پياده‌روي عليرضا مرزبان از ورزشگاه فولادشهر تا اصفهان بود. او حالا تصميم گرفته كه دوباره چنين كاري را انجام دهد ولي اين‌بار هدف او اين است كه از شهر جده تا مكه پياده برود و اين كار را در صورت پيروزي مقابل الاهلي انجام خواهد داد.
مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاين در اين خصوص مي‌گويد:« من تصميم گرفتم كه اگر الاهلي را در عربستان ببريم از شهر جده تا مكه پياده بروم. البته پيش بيني من اين است كه به اميد خدا و تلاش بچه‌ها الاهلي را شكست مي‌دهيم، حتي قرار بود بعد از بازي راهي آلمان شوم ولي اين سفر را يك روز عقب انداختم چون احساس مي‌كنم كه الاهلي را مي‌بريم و من پياده به مكه خواهم رفت كه چيزي حدود 12 تا 15 ساعت طول خواهد كشيد. حتي تعدادي از بازيكنان سپاهان هم گفته‌اند كه همراه من به مكه مي‌آيند.»
از مرزبان در مورد شرايط سپاهان در آستانه اين بازي سوال مي‌كنيم كه اينگونه جواب مي‌دهد:« خوشبختانه از لحاظ روحي و فني شرايط خوبي داريم و فقط چند بازيكن آسيب‌ديده داريم كه البته مشكلي براي بازي نخواهند داشت. ما شانس زيادي براي شكست دادن الاهلي داريم و مهم اين بود كه در بازي رفت گل نخورديم ولي در عربستان مي‌توانيم به آنها گل بزنيم. ما به هواداران سپاهان قول مي‌دهيم كه به اميد خدا فيناليست شويم تا آنها خوشحال شوند.»





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir


مطالب داغ ورزشی:
فیلم/ ناکام های یورو ۲۰۱۲؟
نیکبخت واحدی به گهر پیوست
نکونام نیاید، منتظری هافبک دفاعی می‌شود
من متخصص تیم های پرطرفدارم/ ژوزه:پرسپولیسی ها را خوشحال خواهیم کرد