فوتسال بانوان
کانون مربیان ایران نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان را تبریک گفت.
 
 
 
روابط عمومی کانون مربیان فوتبال ایران با صدور بیانیه‌ای نایب قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران را به دختران فوتسالیست ایران و شهرزاد مظفر، سرمربی موفق این تیم که رئیس کمیته بانوان کانون مربیان فوتبال را نیز برعهده دارد، تبریک گفت.

متن این بیانیه که در اختیار خبرگزاری‌ها قرار گرفته است، به شرح زیر است:

اولین عنوان تاریخ فوتسال بانوان ایران بیش از آنکه نتیجه استفاده از امکانات باشد، حاصل عزمی ویژه در غلبه بر محدودیت‌ها بود. محدودیتی که در یک روز تلخ، تیم خوب بانوان ایران را از شرکت در یکی از بزرگ ترین میادینش بازداشت. از آن روز، چند سال گذشته و حالا تیم یکدست شهرزاد مظفر، سرمربی تیم فوتسال ایران و رئیس کمیته بانوان کانون مربیان پس از ژاپن، نایب قهرمان چهارمین دوره فوتسال بازی های داخل سالن شده است.

مظفر پس از سال‌ها تلاش بی وقفه و فعالیت در این حیطه به خوبی می‌دانست با اتکای صرف به نام‌ها، احتمال کمی برای موفقیت دارد. او به همین دلیل بازیکنان کارآمد تیمش را در قالب کار تیمی حل کرد و بهترین نتیجه ممکن را گرفت.

آنچه بیش از برتری بر مالزی، تایلند، ویتنام، هنگ‌کنگ و اندونزی جلب نظر کرد و حتی بیش از صعود بدون باخت و گل خورده ایران به نیمه نهایی به چشم آمد، عزم ستاره‌های زن ایران در کنار زدن محدودیت‌ها بود. همه حرف و حدیث‌ها و فشارهای بین‌المللی در مورد نوع پوشش اسلامی بازیکنان تیم حالا از خاطره‌ها پاک شده و هیچ یک از نهادهای جهانی نمی‌توانند ورزش بانوان ایران را ازحرکت رو به رشدی که در پیش گرفته باز دارد. حالا هلنا کاستا به عنوان سرمربی تیم فوتبال و شهرزاد مظفردرکسوت سرمربی بادانش سالنی، از ایران تیمی قابل احترام ساخته‌اند. تیمی با توانایی درخشش درجام جهانی کوچک در پرتغال و نایب قهرمانی در بازی های داخل سالن آسیا.

کانون مربیان فوتبال ایران به نمایندگی از جامعه مربیان کشور این افتخارآفرینی را به تمام اعضای این تیم و از جمله شهرزاد مظفر که مسئولیت کمیته بانوان کانون مربیان را نیز برعهده دارد، تبریک می‌گوید و برای وی و تک‌تک بازیکنان پرتلاشش آرزوی موفقیت می‌کند.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com


مطالب پیشنهادی:
دست تیم فوتسال بانوان به طلا نرسید
فرشید طالبی به تراکتورسازی پیوست
عکس های دیده نشده از علی دایی
همایون شجریان با شماره 7 پا به توپ می شود+ عکس
تماشاگران برزیلی سر داور را بریدند+ عکس