درگیری مدیرعامل‌ها پیش از دربی؛ فتح‌الله‌زاده: رویانیان، لطفا از خواب بیدار شو!
درگیری‌های مدیر عامل های پرسپولیس و استقلال پیش از دربی 77 بالا گرفت. علی فتح الله زاده در مصاحبه ای ضرب العجلی پاسخ مصاحبه رویانیان در جمع خبرنگارهای پرسپولیسی را داد. علی فتح الله زاده اولین کسی است که...
علی فتح الله زاده در مصاحبه ای ضرب العجلی پاسخ مصاحبه رویانیان (اینجا بخوانید) در جمع خبرنگارهای پرسپولیسی را داد

علی فتح الله زاده اولین کسی است که پاسخ حرف های محمد رویانیان درباره چهارتایی کردن استقلال را می دهد . البته حاجی برخلاف رویانیان کاملا جدی است ، نه همان جوری که همیشه هست . 

موضوع نکو و خلعتبری فرق دارد 
فنح الله زاده ابتدا درباره موضوع خلعتبری  حرف می زند و اینکه رویانیان آن را با استقلال مقایسه کرده : ظاهرا دوستان فراموش کرده اند نکونام در شرایطی به استقلال پیوست که موعد نقل و انتقالات بود و در واقع فرصت ثبت قرارداد برای او به عنوان بازیکنی که آزاد بود وجود داشت.در حالیکه درباره موضوع خلعتبری چنین بحثی نیست و این مساله بارها و بارها توسط کارشناسان طی روزهای اخیر بیان شده است.

بروتیمت را درست کن داداش
بحث بعدی درباره کری رویانیان و بخث شش تایی کردن استقلال است . فتح الله زاده می گوید: برادر من نمی توانی این کار را بکنی.شما دقیقا دو سال است به پرسپولیس آمده ای،هنوز یک جام برای تیمت و هواداران پرسپولیس نیاورده ای.بعد می خواهی استقلال را شش تایی کنی!این حرفها پیشکش،برو تیمت را درست کن.

رویانیان،لطفا از خواب بیدار شو
و اما قسمت آخر مصاحبه مدیر استقلال با اوج نیوز: متاسفم در هفته دربی چنین بحث هایی مطرح می شود.در شرایطی که باید در این روزها آرامش وجود داشته باشد و همه به دنبال این باشیم که بازی بدون حاشیه سپری شود برخی اینگونه اظهارات را طرح می کنند.برادر عزیز،محمد رویانیان،لطفا از خواب بیدار شو.شما به مصاف صدرنشین می روی.اگر هم خوابی دیده ای خیر باشد.چون در عالم واقعیت این اتفاقات رخ نمی دهد.



تهیه وتدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: goal.com



مطالب پیشنهادی:
مورینیو بازهم حریف گورادیولا نشد، بایرن قهرمان سوپر جام + تصاویر
علی دایی زیر فشار! + تصاویر
علی دایی: 10 نفره شدیم اما باید 5 گل به فولاد می‌زدیم
عکس: پپ گواردیولا و همسرش
پرسپولیس در آزادی فولاد خوزستان را در هم کوبید